حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » بیشتر مصوبات قانون برنامه ششم توسعه در بخش کشاورزی اجرایی نشد

نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: متاسفانه در وزارت‌ جهاد کشاورزی، بیشتر مصوبات قانون برنامه ششم توسعه در بخش کشاورزی به ویژه در زیربخش‌های امور اراضی و منابع طبیعی اجرا نشده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: جلال محمودزاده با انتقاد از وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: متاسفانه در این وزارت‌خانه، بیشتر مصوبات قانون برنامه ششم توسعه در بخش کشاورزی به ویژه در زیربخش‌های امور اراضی و منابع طبیعی اجرا نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین متاسفانه در رابطه با اجرای قانون سنددار شدن اراضی کشاورزی و کاداست اراضی، بیشتر زمین‌هایی که در آن محدوده طرح کاداستر اجرا شده است با وضعیت موجود همخوانی ندارد.

نائب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همین امر باعث ایجاد تداخل اراضی مردم شده و براساس آیین‌نامه اجرایی قانون رفع تداخلات، اراضی روستاهایی که در مرحله سوم اصلاحات اراضی تعیین تکلیف شده‌اند، باید براساس نقشه‌های دهه 70 تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: این در حالی است که متاسفانه در امور اراضی و منابع طبیعی، این امر رعایت نشده و براساس نقشه‌های دهه 40، تعیین تکلیف شده‌اند که باعث اعتراضات گسترده‌ای در میان مردم شده است و حتی امور اراضی شهرستانها اعتراض مردمی را نمی‌پذیرند.

محمودزاده اظهار داشت: اینکه چرا اجرای قوانین از جمله قانون رفع موانع تداخلات و کاداستر و قوانین برنامه ششم توسعه مرتبط با بخش کشاورزی، امور اراضی و منابع طبیعی به درستی اجرایی نمی‌شود برای پیگیری به کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ارجاع شده و در روزهای آینده با حضور وزیر جهاد کشاورزی مطرح می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.