حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » توزیع ۴۸ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در جنوب آذربایجان‌غربی

توزیع ۴۸ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در جنوب آذربایجان‌غربی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۸ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی شهرستان‌های جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سیدجواد فیض‌حسینی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی این منطقه در تولید محصولات کشاورزی و باغی، امسال این میزان فرآورده نفت‌گاز سهمیه‌ای در بین فعالان این حوزه و براساس سطح زمین زیرکشت و تعداد ادوات کشاورزی از طریق فروشندگی‌های مجاز توزیع شده ‌است.

وی با بیان اینکه سوخت‌رسانی به بخش کشاورزی تا اتمام فصل کاری کشت پاییزه ادامه خواهد یافت، افزود: برای ذخیره‌سازی مطلوب فرآورده نفت‌گاز مورد نیاز کشاورزان تمهیدات لازم اندیشیده شده و متقاضیان و فعالان این بخش می‌توانند با مراجعه به سامانه Newtejaratasan و تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت واقعی درخواست خود جهت تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب همچنین از آمادگی این شرکت برای اجرای طرح الکترونیکی توزیع سوخت ادوات کشاورزی در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: سال گذشته نزدیک به ۱۳۰ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش ادوات کشاورزی استان به مصرف رسید.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵ هزار دستگاه تراکتور و کمباین فعال در منطقه از تعامل و همکاری صاحبان ادوات کشاورزی، ادارات مرتبط شهرستانی و جهاد کشاورزی هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی و دیگر سازمان‌های متولی در رابطه با روند به‌موقع تخصیص سهمیه سوخت ادوات کشاورزی قدردانی کرد.

فیض‌حسینی اضافه کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی منطقه میاندوآب و قرار گرفتن ۲ شهر جنوب استان (پیرانشهر و سردشت) در همسایگی کشور عراق و اختلاف فاحش قیمت این فرآورده، با ایجاد وحدت رویه یکسان، برنامه‌ریزی، کنترل و نظارت‌های لازم هم در بخش توزیع و بخش کنترل ادوات فعال بخش کشاورزی توانستیم از تضییع حقوق صاحبان ادوات کشاورزی و قاچاق این فرآورده نفتی (نفت‌گاز) جلوگیری کنیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.