حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » ۱۲۰۰ مدرسه آذربایجان‌غربی در هفته اول بازگشایی مدارس بازرسی شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: در هفته اول بازگشایی مدارس استان بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مدرسه مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت.

...

کاوش نیوز: ابراهیم محمدی در آغاز گردهمایی کارشناس مسوولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش نواحی و مناطق تابعه استان که با حضور مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: امسال ۶۵ اکیپ بازرسی و نظارت در ایام تابستان در استان فعال شد تا بر روند ثبت نام و عملکرد مدیران نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به مانور نمادین بازگشایی مدارس در ۲ شهریور ماه امسال اظهار داشت: پیش از بازگشایی مدارس در بیش از یکهزار مدرسه، همکاران اداره ارزیابی عملکرد حضور داشتند و در مانور نمادین بازگشایی مدارس استان ۳۴۴ اکیپ بازرسی فعال بودند که به علت کمبود خودرو اداری حتی با خودروهای شخصی اقدام به انجام بازرسی می‌کردند.

وی با بیان اینکه نتیجه این بازدیدها حضور همه معلمان در سر کلاس‌های درس در اول مهرماه بود، افزود: این استان با کمبود تجهیزات و نیروی آموزشی مواجه است اما سه هزار و ۷۰۰ نیروی حق التدریس و نهضتی برای این نهاد کار می‌کنند تا هیچ کلاسی فاقد معلم نباشد.

زهرا مظفر مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش نیز در گردهمایی کارشناس مسوولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش نواحی و مناطق تابعه آذربایجان‌غربی گفت: این استان از استانهای برتر در زمینه ارزیابی عملکرد  و دارا بودن آمادگی مطلوب در آغاز مهر ۱۳۹۸است.

وی با بیان اینکه در علم مدیریت برنامه‌ریزی مهمترین عامل ارزیابی مستند از فعالیت‌هاست، گفت: در این نهاد فرهنگی اهمیت موضوع ارزیابی بیشتر است زیرا ما با نیروی انسانی سر و کار داریم و نیروی انسانی باید به روز باشد و لازمه تحقق این موضوع بهبود برنامه های اجرایی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.