حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » آذربایجان غربی رتبه نخست زمان صدور پروانه بهره برداری را کسب کرد

 آذربایجان غربی رتبه نخست زمان صدور پروانه بهره برداری را کسب کردرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به صدور 150 پروانه بهره برداری صنعتی طی سال گذشته، گفت: این استان رتبه نخست کشور را از لحاظ کاهش زمان صدور پروانه به خود اختصاص داده است.

...

کاوش نیوز: جعفرصادق اسکندری افزود: متوسط زمان صدور پروانه طی سال گذشته در آذربایجان غربی حدود چهار روز بوده که بهترین زمان در کشور شناخته شده است.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی در سال گذشته رتبه های برتر دیگری نیز در کشور به خود اختصاص داد که کسب رتبه سوم شاخص های عملیاتی نظیر طرح های باقیمانده، میانگین صدور جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، ارائه آمار تولید و شاخص ویژگی های فضای کسب و کار صنعتی از جمله آنهاست.
وی اظهار کرد: این سازمان در سال 1396 رتبه پنجم شاخص میانگین زمان صدور جواز تأسیس با پنج روز و طرح های باقیمانده از کل جوازها را کسب کرده و رتبه های ششم شاخص تغییرات اشتغال و هفتم شاخص های عملکردی نظیر تولید، ارزش افزوده و اشتغال و نیز رشد ارزش تولیدات کالاهای منتخب استان را به دست آورده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: ارزش تولیدات کالاهای استان در سال گذشته 19 درصد افزایش داشت در حالی که این رقم در میانگین کشوری حدود نیمی از عملکرد استان و نزدیک به 9.5 درصد بود.
اسکندری اظهار امیدواری کرد که در سال جاری نیز این رتبه ها ارتقا یابد و علاوه بر آن زمینه اشتغال بیش از پیش جوانان در بخش صنعت، تجارت و خدمات فراهم شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.