حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » گمرک کرمانشاه رتبه اول صادرات به عراق را کسب کرد

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از کسب رتبه اول گمرک کرمانشاه در صادرات به عراق در میان گمرکات کل کشور خبر داد و گفت: در 11ماه سپری شده از سال جاری بیش از 592میلیون دلار کالا از طریق گمرک کرمانشاه به کشور عراق صادر شد.

...

کاوش نیوز: خلیل حیدری افزود: در 11 ماه سپری شده از سال جاری در مجموع 11میلیون و 700 هزار و 457 تن کالا به ارزش پنج میلیارد و 701 میلیون و 248 هزار و 436 دلار از ایران به کشور عراق صادر شده است.
به گفته وی از مجموع صادرات انجام شده به عراق، گمرکات استان کرمانشاه با صدور سه میلیون و 895 هزار و 81 تن کالا به ارزش یک میلیارد و 744 میلیون و 258 هزار و 552 دلار از لحاظ وزنی سهم 33 درصدی و از حیث ارزشی سهم 31 درصدی صادرات کل کشور به عراق را به خود اختصاص داده است.
او تصریح کرد: از مجموع صادرات انجام شده توسط گمرکات استان کرمانشاه، گمرک کرمانشاه با صدور 592 میلیون و 54 هزار و 269 دلار کالا به وزن یک میلیون و 725 هزار و 891 تن آن در بین گمرکات استان و کشور از حیث وزن رتبه نخست و از لحاظ ارزش رتبه دوم را در صادرات به عراق به خود اختصاص داده است.
وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را سیب زمینی محفوظ شده به جز در سرکه یا جوهر سرکه یخ نزده، لوازم خانه داری و پاکیزگی، کاشی و سرامیک، ظروف ملامین و کولرهای آبی ذکر کرد.
نوار لبه و روکش اوراق فشرده چوبی، جوال و کیسه برای بسته بندی کالا از نوار پلی اتیلن یا پلی پروپیلن، نایلون پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده، رخام پولیش داده شده، انواع ظروف پلاستیکی و سیمان از دیگر کالاهای صادر شده از طریق گمرکات استان کرمانشاه است.
حیدری افزود: عمده کالاهای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه به کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه، امارات متحده، جمهوری متحده تانزانیا، پاکستان، هند، ویتنام و ازبکستان ذکر کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.