حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » توسعه روستایی با بازنگری در اجرای طرح هادی محقق می‌شود

 توسعه روستایی با بازنگری در اجرای طرح هادی محقق می‌شود رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در راستای توسعه روستایی و رسیدن به ساز و کار مناسب در زمینه توسعه، باید در اجرای طرح هادی بازنگری جدی انجام شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: اکبر نیکزاد شامگاه سه شنبه در دیدار با دهیاران روستاهای شهرستان چهاربرج، با اشاره به اینکه با تکیه بر قانون و بر اساس مفاد قانونی می‌توان در زمینه‌های مختلف شاهد توسعه و پیشرفت بود، اظهار داشت: در حوزه روستایی، یکی از مشکلات این است که توسعه این مناطق با اصول درستی انجام نشده که می‌توانیم با بازنگری در اجرای طرح هادی و پرداختن به این طرح با نگاه مناسب، شاهد تحقق توسعه باشیم.

وی افزود: توسعه باید از جزء آغاز شود و روستا به عنوان همان جزء شناخته شده که باید به منظور داشتن توسعه پایدار و قوی در سطح کشور به این مناطق با دقت نظر و دید درستی نگریسته شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با تاکید بر اهمیت تامین و ساخت مسکن برای اهالی روستاها، عنوان کرد: فراهم ساختن شرایط مناسب برای زندگی روستایی و نیز برآورده کردن نیازهای اساسی روستاییان جزو وظایف اساسی است که باید با ورود جدی و تخصصی نسبت به رفع این نیازها و نیز مها کردن شرایط لازم اقدام شود.

وی ادامه داد: خواسته روستاییان در مورد افزایش محدوده قانونی و اجرای درست و اصولی طرح هادی در روستاها جزو مطالبات اصلی از ماست که در نظر داریم ضمن حذف برخی شرایط خاص برای روستاهای دارای ستاره دار و نیز فراهم کردن امکانات رفاهی و فعالیت‌های مناسب اقتصادی در روستاها نسبت به اجرایی کردن این خواسته‌ها قدم برداریم.

نیکزاد ابراز داشت: تامین انشعابات و زیرساخت‌های مناسب به منظور تامین رفاه و آرامش روستاییان و در کنار آن دقت در اجرای طرح‌های ویژه روستایی جزو انتظاراتی است که باید به آن دقت ویژه شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.