حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » افتتاح پروژه گازرسانی به 3 روستا و آغاز عملیات گازرسانی به 21 روستا در بخش مرکزی پیرانشهر/ افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان پیرانشهر

افتتاح پروژه گازرسانی به 3 روستا و آغاز عملیات گازرسانی به 21 روستا در بخش مرکزی پیرانشهر/ افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان پیرانشهرهمزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر در شهرستان پیرانشهر و با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، مهندس عراقی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان، چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان پیرانشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

...

کاوش نیوز: با حضور استاندار آذربایجان غربی و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، عملیات گازرسانی به 21 روستای پیرانشهر آغاز شد و کلینیک و درمانگاه تخصصی بیمارستان پیرانشهر نیز به بهره برداری رسید.
همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر در شهرستان پیرانشهر و با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، مهندس عراقی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان، چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان پیرانشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.
افتتاح پروژه گازرسانی به سه روستای بخش مرکزی پیرانشهر
پروژه گازرسانی به سه روستای برده قل، قبله حسن و لاوین بخش مرکزی پیرانشهر از جمله پروژه هایی بود که روز چهارشنبه (18بهمن) در سفر استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به پیرانشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در آئین افتتاح گازرسانی به سه روستای شهرستان پیرانشهر گفت: رفع محرومیت و ارائه خدمات به نقاط مختلف کشور بویژه مناطق روستایی یکی از اولویت های مهم دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که خوشبختانه به برکت وجود این نظام مردمی امروز شاهد افتتاح خدمات گاز رسانی در نقاط محروم روستایی شهرستان پیرانشهر هستیم.
وی در خصوص مشخصات این پروژه اظهار داشت: پروژه گاز رسانی به سه روستای "برده قل،لاوین و قبله حسن" از توابع بخش مرکزی شهرستان پیرانشهر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال می باشد که با بهره برداری از آن تعداد ۱۸۰ خانوار روستایی از نعمت گاز در این روستاها بهره مند خواهند شد.
آغاز عملیات گازرسانی به 21 روستا در بخش مرکزی پیرانشهر
همچنین در ادامه این سفر، کلنگ زنی گاز رسانی به ۲۱ روستای فاقد گاز در حوزه بخش مرکزی پیرانشهر با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال انجام شد که پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبار لازم تعداد ۱۹۶۰ خانوار روستایی در زمستان سال 97 از نعمت گاز بهرمند شوند.
افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) پیرانشهر
در ادامه این سفر کلینیک و درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر در آئین افتتاح این پروژه گفت: کلینیک تخصصی مذکور در زمینی با مساحت ۱۳۲۷ متر مربع و در سه طبقه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: این کلینیک بصورت متمرکز زمینه حضور تعداد ۱۷ متخصص در شهرستان پیرانشهر جهت ارائه خدمات را فراهم ساخته است.
کلنگ زنی پروژه احداث شبکه توزیع، خط تغذیه، ایستگاه TBS، سیستم حفاظت کاتدیک و ساخت و نصب انشعابات پلی اتیلنی 23 روستای محور خرنج پیرانشهر
همچنین در سفر استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به پیرانشهر، پروژه تهیه تجهیزات و احداث شبکه توزیع، خط تغذیه، ایستگاه TBS، سیستم حفاظت کاتدیک و ساخت و نصب انشعابات پلی اتیلنی 23 روستای محور خرنج پیرانشهر کلنگ زنی شد.
برای اجرای این پروژه که در سال 98 به اتمام خواهد رسید، 130 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.