حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » ۱۸۹هزار مسافر در آذربایجان غربی با ناوگان عمومی جابجا شدند

 ۱۸۹هزار مسافر در آذربایجان غربی با ناوگان عمومی جابجا شدندمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی ۱۸۹هزار مسافر توسط ۱۵۰۰ دستگاه ناوگان عمومی از ابتدای طرح نوروزی تا پایان سیزده فروردین ماه سال جاری خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: ارسلان شکری اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان سیزدهم فروردین ماه سال جاری بالغ بر ۱۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۶.۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۵۲۳ دستگاه ناوگان عمومی نسبت به جابجایی مسافران برون مرزی اقدام کردند، افزود: طول اجرای طرح نوروزی تا پایان سیزدهم فروردین سال جاری همچنین شاهد افزایش استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای دربستی بوده ایم به طوری که این مقدار به عدد ۵۹۸ دستگاه در تعداد ناوگان رسیده و حکایت از افزایش بالغ بر ۳۰۴ درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

شکری اضافه کرد: در این مدت ۲۵ هزار و ۷۲۷ سفر برای جابجایی مسافران توسط ناوگان‌حمل و نقل عمومی در استان انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۵۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.