حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » راه‌اندازی خط هوایی جدید در فرودگاه اردبیل پیگیری می‌شود/ آغاز نصب روشنایی فرودگاه پارس‌آباد از مهرماه

استاندار اردبیل گفت: راه‌اندازی خط هوایی جدید آرتا در فرودگاه اردبیل پیگیری می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای اخذ موافقت اصولی برای راه‌اندازی این خط هوایی جدید تا یک ماه آینده صورت می‌گیرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: اکبر بهنام‌جو پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید اخیر نمایندگان مردم اردبیل در مجلس و مدیرعامل فرودگاه‌های کشور از فرودگاه اردبیل اظهار کرد: راه‌اندازی خط هوایی جدید آرتا در فرودگاه اردبیل پیگیری می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای تکمیل مراحل نهایی ثبت و طرح در شورای عالی هواپیمایی و اخذ موافقت اصولی جهت راه‌اندازی این خط هوایی جدید تا یک ماه آینده صورت می‌گیرد.

وی افزود: با اخذ مجوز برای خط هوایی آرتا، اردبیل یک خط هواپیمایی مستقل خواهد داشت و سرمایه‌گذار این طرح ۳ فروند هواپیمای آرجی خریداری کرده و آماده هرگونه خدمات برای استان اردبیل بوده که این موضوع نوید بسیار خوبی برای صنعت گردشگری، کشاورزی و اقتصادی استان است.

استاندار اردبیل با اشاره به عملیات اجرایی باند اصلی فرودگاه اردبیل ادامه داد: مرحله کابل‌کشی و نصب چراغ‌های روشنایی در باند اصلی فرودگاه اردبیل در حال انجام است و طبق برنامه زمان‌بندی تا پایان آبان‌ماه این عملیات نیز به اتمام می‌رسد.

 

آغاز نصب روشنایی فرودگاه پارس‌آباد از مهرماه

بهنام جو بیان کرد: عملیات اجرایی نصب روشنایی فرودگاه پارس‌آباد مغان نیز از مهرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و احداث ساختمان سوخت‌گیری با پیگیری‌های انجام شده تا پایان سال‌جاری به اتمام رسیده و تجهیز این ساختمان از سوی پخش فرآورده‌های نفتی اجرا می‌گردد.

وی با بیان این‌که فرودگاه اردبیل و فرودگاه پارس‌آباد مکمل هم هستند گفت: این دو فرودگاه در توسعه و رونق اقتصادی و گردشگری استان نقش بسزایی دارند و با توسعه و تجهیز این فرودگاه‌ها دیگر پروازها کنسل نمی‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.