حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » تعلل در تکمیل راه‌آهن اردبیل ـ میانه قابل قبول نیست

نائب رئیس مجلس گفت: احداث راه‌آهن اردبیل - میانه به عنوان یکی از نیازهای مبرم برای توسعه صنعتی استان و حمل و نقل باری جزو اولویت‌های اساسی قرار گرفته و هیچ مانعی نباید تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را با تأخیر و تعلل مواجه کند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: علی نیکزاد اظهار داشت: احداث راه‌آهن اردبیل - میانه به عنوان یکی از نیازهای مبرم برای توسعه صنعتی استان و حمل و نقل باری جزو اولویت‌های اساسی قرار گرفته و بنابراین هیچ موانع و مشکلی نباید تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را با تأخیر و تعلل مواجه کند.

وی بیان کرد: علی‌رغم قرارگیری مسیر این پروژه در مناطق کوهستانی و سختی شرایط کار اما استفاده از توان پیمانکاران برای تأمین و تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه جزو اولویت‌ اساسی است و درصدد هستیم با بهره‌گیری از توان پیمانکاران شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های ریلی استان باشیم.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران و ریل‌گذاری از طرف میانه از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال سه پروژه مهم در سطح استان پیگیری می‌شود که می‌توان به نخستین پروژه فرودگاه اردبیل و پارس‌آباد، چهار خطه کردن محور اردبیل – سرچم و راه‌آهن اردبیل – میانه و اتصال آن به پارس‌آباد اشاره کرد.

نیکزاد تصریح کرد: جلوگیری از لغو و تأخیر پروازها در فرودگاه اردبیل، توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل و ایجاد حمل و نقل خطوط ریلی جزو مطالبات مهم استان اردبیل است که به همین منظور در راستای بهسازی و دستگاه‌های کمک ناوبری و تأمین اعتبار 400 میلیارد تومانی برای این محور ارتباطی اقدامات لازم انجام یافته است.

وی بیان کرد: هدف‌گذاری‌های انجام یافته در راستای اجرای این پروژه با تعلل 6 ماهه انجام یافت که به همین منظور درصدد هستیم از سال آینده راه‌آهن اردبیل به سمت پارس‌آباد که دارای ردیف اعتبار ملی است، شروع و به سرانجام رسیدن این پروژه کمک شایانی انجام دهیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.