حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » تونل تاریک مسیر اردبیل ، سرچم روشن شد

 تونل تاریک مسیر اردبیل ، سرچم روشن شدسرپرست اداره برق خلخال از نصب تجهیزات جدید برق و تامین روشنایی تونل شماره 9 تاریک مسیر جاده اردبیل ، سرچم توسط این اداره خبر داد.

...

کاوش نیوز: وحید باقری فر افزود: در روزهای گذشته به علت سرقت ترانس های برق تونل های واقع در مسیر جاده اردبیل، سرچم از جمله 2 تونل شماره 9 و 12 در محدوده استحفاظی این شهرستان، تاسیسات روشنایی تونل خاموش شده بود.

وی گفت: با نصب و راه اندازی ترانس جدید برق در تونل شماره 9 این مسیر هم اکنون جریان برق برقرار و روشنایی مورد نیاز تامین شده است.

باقری فر با بیان اینکه برای نصب و راه اندازی ترانس برق در تونل شماره 9 بیش از 500 میلیون ریال هزینه شده، اظهار داشت: تونل شماره 12 نیز که هم اکنون تاریک است هنوز از سوی اداره کل راه و شهرسازی به اداره برق خلخال تحویل نشده است.

سرقت تجهیزات برق تونل های مسیر جاده اردبیل، سرچم و نیز سیم و کابل برخی از مسیرهای روستایی شهرستان خلخال در تابستان امسال بارها در جلسات کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت خلخال طرح شد.

در این جلسات بکارگیری راهکارهای جایگزین تاسیسات انتقال برق فعلی همچون استفاده از کابل خود نگهدار پوشش دار به جای سیم های برق مسی لخت و یا خطوط انتقال برق داخل شهری و نیز بکارگیری روش های ضد سرقت برای نصب ترانس های گرانقیمت مسی تونل های دارای تاسیسات روشنایی از سوی مسئولان اداره برق پیشنهاد شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.