حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » مدیران ناتوان در اجرای سیاست های دولت کنار گذاشته می شوند

مدیران ناتوان در اجرای سیاست های دولت کنار گذاشته می شونداستاندار اردبیل تاکید کرد که مدیرانی که نتوانند به عنوان حامی دولت سیاست های تعیین شده و مسئولیت های خود را به نحو احسن انجام دهند کنار گذاشته شده و از ادامه فعالیت با آنها عذرخواهی می کنیم.

...

کاوش نیوز: اکبر بهنام جو در نشست با فرمانداران و مدیران ستادی استانداری اردبیل افزود: مردم از نمایندگان دولت در استان انتظار ویژه دارند و باید فرمانداران به عنوان محور اصلی بر عملکرد ادارات در اجرای سیاست های دولت نظارت ویژه داشته باشند.
وی بیان کرد: مردم هر گونه نارسایی و ضعف در فعالیت ها را در وهله اول از چشم استاندار و فرمانداران و نیز از چشم مدیران اجرایی می بینند بنابراین مسئولیت ما در خدمت رسانی به مردم بسیار سنگین است.
او افزود: ظرفیت استان اردبیل در راستای جذب سرمایه گذار بسیار بالاست و با همکاری تمام دستگاه ها، تلاش می شود که وعده ایجاد 20هزار فرصت شغلی در استان محقق شود.
بهنام جو شرایط موجود در استان اردبیل را امتیاز استثنایی برای سرمایه گذاران برشمرد و افزود: این استان در نوار مرزی قرار دارد و حمایت ویژه دولت از سرمایه گذاران، اعطای تسهیلات ارزان قیمت، واگذاری زمین با شرایط ویژه و صدور مجوز در کوتاهترین زمان، تشویقی برای حضور سرمایه گذاران است.
استاندار اردبیل راه اندازی پنجره واحد در استانداری را یادآور شد و افزود: هزینه تولید تمام شده در استان ارزان است و تمام دستگاه های اجرایی مرتبط ، فرمانداران و مدیران ستادی باید زمینه حضور سرمایه گذاران بومی و غیربومی را در استان تسهیل کنند.
یهنام جو با اشاره به اینکه برش یک ساله شهرستانی اشتغال در اختیار فرمانداران قرار می گیرد گفت: سهم هر شهرستان از ایجاد اشتغال با توجه به ظرفیت های موجود مشخص شده و هیچ سرمایه گذاری نباید معطل پیچ و خم های اداری شود.
وی تاکید کرد:هیچ کلنگی نباید در شهرستان ها برای شروع طرح جدید به زمین زده شود و سرمایه گذار به محض اخذ مجوز می بایست عملیات اجرایی طرح را در دستور کار قرار داده و وارد عملیات اجرایی شود.
رییس کار گروه اشتغال استان اردبیل گفت:همه ما آبروی خود را برای ایجاد اشتغال سالانه 20هزار شغل در استان گذاشته ایم و با راه اندازی سامانه اشتغال معلوم می شود که چه کسی در کجا مشغول کار شده و در پایان سال نیز کتاب اشتغال با درج اسامی چاپ خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.