حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » ۴۵ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اردبیل منعقد شد

۴۵ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اردبیل منعقد شدمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از انعقاد ۴۵ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی این استان خبرداد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمد اهلی در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل ضمن تاکید بر رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری افزود: مساحت این زمین‌ها بیش از ۲۰ هکتار است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

او با اشاره به طرح‌های صنعتی در دست اقدام در شهرک‌های صنعتی استان گفت: افزایش واگذاری‌ها بیانگر افزایش رغبت به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان دارد که شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان را بدنبال خواهد داشت.

اهلی همچنین با اشاره به زیرساخت‌های تامین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهارداشت: هدف اصلی از ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری است که با استمرار آن زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران تسهیل خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی، سرمایه‌گذاری‌ها در استان افزایش یابد و این شرکت از تمام توان خود در جهت تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استفاده خواهد کرد.

اهلی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان در شهرک‌های صنعتی قرار دارند، افزود: برای رشد سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی ارائه می‌شود و با تسهیل شرایط واگذاری حق بهره‌برداری زمین، زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم می‌شود.

وی یکی از موارد تسهیل حضور سرمایه‌گذاران را واگذاری زمین بصورت نقد و اقساط بلندمدت اعلام کرد و گفت: آماده حمایت از سرمایه‌گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی هستیم.

اهلی افزود: یکی از اهداف مهم مدیریت شهرک‌های صنعتی استان تامین زیرساخت‌های لازم برای رونق تولید و اشتغال‌زایی است و تلاش می‌شود با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سرعت گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.