حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » پویش نقاشی روز قدس ویژه دانش آموزان در البرز

پویش نقاشی روز قدس ویژه دانش آموزان در البرزمعاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: پویش نقاشی روز قدس برای دانش آموزان این استان با شعار" قدس قلب من است ، با مقاومت به خانه ات برگرد" آغاز شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: فرشته فهمیده اظهارداشت: این پویش به مناسبت روز قدس برای حمایت ازکودکان فلسطینی ازسوی حوزه بسیج دانش آموزی استان البرز پیش بینی واجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه هرسال درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس درچهارگوشه ایران اسلامی با حضور همه اقشار به ویژه دانش آموزان برگزار می شد، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این راهپیمایی برگزار نمی شود لذا دانش آموزان البرز با بهره گیری از هنر قلم حمایت خود را از کودکان فلسطینی اعلام می کنند.

وی بیان داشت: این پویش با هدف ایجاد روحیه نشاط و حماسه دانش آموزی با محوریت حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ایجاد تقویت و حفظ روحیه دشمن ستیزی دربین دانش آموزان، ایجاد میدانی برای نقش آفرینی دانش آموزان در راستای استکبار ستیزی و تقویت بیداری اسلامی و بستری برای تعامل دانش آموزان در سطح ملی و فراملی با محوریت بیداری اسلامی تدارک دیده شده است.

فهمیده تصریح کرد: دانش آموزان البرزی در این پویش اظهارنظرهای خود را در خصوص نامشروع بودن مهاجرت یهودیان به فلسطین و جنایت های رژیم صهیونیستی و اشغال بیش از ۶۸ سال فلسطین را به زبان هنرنقاشی اعلام کنند.

وی با بیان اینکه پویش نقاشی روز قدس در فضای مجازی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی البرز نیز فراخوان شده است، یادآورشد: در این حرکت فرهنگی از دانش آموزان خواسته شده تا به صورت خلاقانه روز قدس و پیام قدس را در قالب نقاشی به تصویربکشند.

فهمیده ادامه داد: در این اقدام دانش آموزان حمایت وهمدردی خود را از مردم فلسطین حتی در شرایط کرونایی که در جامعه حاکم است را نشان می دهند زیرا همانگونه که امام راحل فرمودند: روز قدس روز اسلام است.

وی عنوان کرد: با توجه به ضرورت گرامیداشت روز جهانی قدس و محو اسراییل و صهیونیست‌ها به عنوان فلسفه اصلی انقلاب اسلامی، این موضوع در فضای مجازی استان دنبال می‌شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز جمعه به مناسبت روز قدس گفت: گزیده هایی ازمتن سخنرانی رهبر معظم انقلاب نیزدرفضای مجازی درعید فطرانعکاس داده می شود.

وی تاکید کرد: دانش آموزان علاقمند به شرکت در این پویش ، نقاشی های خود را به معاونت پرورشی و فرهنگی نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز و یا مدارس محل تحصیل خود تحویل دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.