حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » دشمنان اسلام در یوم الله 13 آبان پاسخ کوبنده خواهند شنید

دشمنان اسلام در یوم الله 13 آبان پاسخ کوبنده خواهند شنیدمعاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: راهپیمایی با شکوه یوم الله 13 آبان امسال پاسخی کوبنده درمقابل جنگ روانی دشمن است.

...

کاوش نیوز: علیرضا کاظمی در کرج افزود: این راهپیمایی شکست دیگری برای جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران است.

وی بیان داشت: 13 آبان در ذهن، قلب و روح ملت ایران یک روز به‌یادماندنی است که مردم هرگز این روز را فراموش نمی‌کنند زیرا روزی که با مناسبت‌های مختلف پایه‌های استکبار را در داخل و خارج کشور به لرزه درآورد و فروریخت.

کاظمی تصریح کرد: تعبیر عبادی و سیاسی امام راحل از روز 13 آبان، یوم‌الله، انقلاب دوم، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز سرافرازی ملت ایران در قبال ظلم و ستم است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: روز 13 آبان امسال از چند منظر مهم است زیرا این روز نماد شکست آمریکا و استکبار است.

وی بیان داشت : 13 آبان نماد وحدت و همبستگی نوجوانان وجوانان ایرانی در مقابل استکبار جهانی به شمار می رود.

کاظمی خاطرنشان شد: تمام مردم انقلابی ایران در خلق حماسه 13 آبان شریک هستند و این روز به عنوان روز همبستگی و یک‌صدایی ملت ایران در قبال آمریکاست.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: اکنون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، دشمنان با آرزوهای بربادرفته‌ مواجه شده اند.

وی گفت : امروز برنامه مهم دشمن کشاندن مردم ایران به سمت امواج منفی است اما جوانان و نسل انقلابی بهتر از گذشته حافظ آرمان‌های انقلاب هستند.

کاظمی بیان داشت: در یوم الله 13 آبان امسال زنگ استکبار ستیزی در تمام مدارس کشور به صدا در می آید و با حضور حماسی مردم و دانش آموزان شاهد راهپیمایی با شکوه خواهیم بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.