حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری البرز متحول می شود

میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری البرز متحول می شودمدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد که بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نوپای البرز در دوران پسا کرونا متحول می شود.

...

به گزارش کاوش نیوز: مسعود اسکندری  در بازدیداز اداره کل  میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری البرز افزود: بخش میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری البرز باید به جایگاه واقعی خود دست یابد.

مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی گفت : تمام بخش‌های این وزارتخانه از جمله حوزه توسعه مدیریت و معاونت امور استان ها آماده حمایت از  میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری البرز هستند تا  این منطقه به جایگاه اصلی و در خور مردم شایسته استان البرز دست پیدا کند.
اسکندری با اشاره به سوابق کاری مدیرکل میراث فرهنگی البرز که به تازگی این مسوولیت را عهده دار شده است ، بیان داشت : به طور قطع استان البرز در بخش  میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با بسیج امکانات به جایگاه خوبی دست پیدا می کند.

فریدون محمدی مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری البرز نیز خواستار حمایت بخش های مختلف وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از استان البرز شد.

مجموعه تاریخی ازبکی با قدمت ۹ هزار ساله ، کارونسراهای شاه عباسی ، کاخ تاریخی مروارید مهرشهر، کاخ ناصری در شهرستانک و غاریخ مراد در ارتفاعات البرز از جمله جاذبه های تاریخی و طبیعی البرز هستند. منبع ایرنا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.