حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » بازدید از موزه تاریخ طبیعی ارومیه به مناسبت هفته محیط زیست رایگان است

 رِئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی ارومیه به مناسبت هفته محیط زیست از 16 خرداد ماه به مدت یک هفته رایگان است.

...

 

رِئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی ارومیه به مناسبت هفته محیط زیست از 16 خرداد ماه به مدت یک هفته رایگان است.

بازدید از موزه تاریخ طبیعی ارومیه به مناسبت هفته محیط زیست رایگان است

به گزارش کاوش نیوز، مختار خانی روز یکشنبه ایرنا افزود: علاقه مندان به طبیعت، تنوع زیستی و حیات وحش می توانند همزمان با هفته محیط زیست از ساعت هشت صبح تا 15 به صورت رایگان از موزه تاریخ طبیعی ارومیه دیدن کنند.

وی بیان کرد: این اقدام با هدف آشنایی بیشتر مردم با محیط زیست و تنوع زیستی استان و آگاهی رسانی به آنها درباره اهمیت حفاظت از طبیعت و حیات وحش صورت می گیرد.

خانی ادامه داد: تجهیز تمام سالن های این موزه، سمپاشی و برچسب گذاری حیات وحش موجود به نمایش گذاشته در سالنهای آن از جمله اقداماتی بوده که در راستای اطلاع رسانی و آماده سازی این موزه برای بازدیدها انجام شده است.

رئیس اداره محیط زیست ارومیه بیان کرد: در این موزه انواع گونه های جانوری مانند خرس خاکستری، شیر ایرانی، گراز وحشی، گوزن زرد ایرانی، قوچ و میش ارمنی، گرگ و انواع پستانداران، دو زیستان و خزندگان وجود دارد.

این موزه که در فلکه آذربایجان، انتهای پارک ائللر باغی ارومیه واقع شده، دارای سالنهای تخصصی پستانداران، پرندگان، خزندگان، اکوسیستم های آبی و هفت اقلیم کشور و نیز سالنهای جانبی همایش، کتابخانه، نمایشگاه عکس و غیره است.

به گزارش کاوش نیوز، پانزدهم خردادماه روز جهانی محیط زیست بوده و از این روز به مدت یک هفته محیط زیست در کشور نامگذاری شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.