حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » ماسکهایی که به استقبال ریس محیط زیست آمدند

ماسکهایی که به استقبال ریس محیط زیست آمدند

ماسکهایی که به استقبال ریس محیط زیست آمدند

ماسکهایی که به استقبال ریس محیط زیست آمدند

  مردم سیستان که به خاطر انتخاب شهر زابل به عنوان آلوده ترین شهر جهان ناراحت بودند با ماسک و پلاکارد به سفر خانم ابتکار اعتراض کردند.

...

ماسکهایی که به استقبال ریس محیط زیست آمدند

 به گزارش کاوش نیوز، معصومه ابتکار که برای برای رونمایی از دیپلم بین‎المللی ثبت تالاب هامون به عنوان ذخیره‎گاه زیستکره راهی زابل شده بود با اعتراض جمعی از دانشجویان مواجه شد، دانشجویان سیستانی در اعتراض به حضور ابتکار در این دانشگاه و در حمایت از مردم سیستان ماسک به صورت خود زده بودند.

 

همچنین دانشجویان پلاکاردهایی با مضمون " سیستان هوا ندارد "، " با تلاش خانم ابتکار زابل آلوده ترین شهر جهان شد " و " آلودگی محیط زیست یعنی توفق تدریجی زندگی" به حضور بانوی سبز کابینه بنفش اعتراض کردند.

ابتکار از زمان روی کار آمدن به عنوان رئیس محیط زیست کشور به دلیل فعالیت سیاسی اش به شدت مورد انتقاد بود امروز هم با انتقاد مردم سیستان مواجه شد تا مشخص شود بانوی سبز دولت در جاده خاکی سیر می کند.

 

در این مراسم نمایندگان سفارتخانه های آلمان و افغانستان، نمایندگان سازمانهای UNESCO، ECO،UNDP، UN و جمعی از نمایندگان ایران در سازمانهای بین المللی مذکور، مدیران و کارشناسان ستادی سازمان حفاظت محیط زیست، مسئولین محلی و منطقه ای، تشکل‌های زیست محیطی و ریش سفیدان منطقه حضور دارند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.