حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » محورهای کوهستانی استان مسدود شد/ آماده‌باش کامل تمام عوامل و ناوگان راهداری

محورهای کوهستانی استان مسدود شد/ آماده‌باش کامل تمام عوامل و ناوگان راهداریبارش شدید برف و باران باعث مسدود شدن جاده های کوهستانی استان گلستان شد

...

به گزارش کاوش نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان شامگاه پنجشنبه در قرارگاه زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه از امشب شاهد بارش باران و برف به ویژه در ارتفاعات استان هستیم، گفت: تمام اکیپ‌ها، راهداران، عوامل و ناوگان راهداری در آماده‌باش کامل و در راهدارخانه‌های استان مستقر هستند.

مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از امشب محورهای کوهستانی تا ارتفاع ۵۰ سانتیمتر از برف پوشیده می‌شوند و به همین خاطر تردد در این محورها متفاوت خواهد بود.

وی با تاکید جدی بر پرهیز از سفر در این ایام در محورهای کوهستانی تصریح کرد: به علت شدت ریزش نزولات جوی شاهد مسدود شدن راه‌های تفرجگاهی روستایی نظیر درازنو ، توسکستان، محور زرینگل، دهانه محمد آباد ، اولنگ رامیان، خوش ییلاق و جنگل گلستان هستیم، فلذا در این راستا  از فرمانداران و بخشداران هم تقاضا کرد در این خصوص تمهیدات لازم برای اطلاع‌رسانی و در صورت لزوم، جلوگیری از ورود به مناطق مستعد خطر اتخاذ کنند.

میقانی به هم‌استانی‌ها تاکید کرد که در صورت ضرورت سفر، حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی نظیر البسه گرم، سوخت کافی و آذوقه به همراه داشته و از سلامت خودروی خود مطمئن بوده و حتما نحوه بستن زنجیر چرخ را از قبل آموزش دیده باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، وظیفه اصلی راهداران و عوامل راهداری را در شرایط بحرانی جوی، بازنگهداشتن راه‌ها بیان کرد اما متذکر شد که در این شرایط نیز، اولویت بازگشایی نیز با محورهای اصلی و شریانی است.

وی یادآورشد که در این ایام تمام اکیپ‌ها، راهداران، عوامل و ناوگان راهداری در آماده‌باش کامل و در راهدارخانه‌های استان مستقر بوده و مرکز مدیریت راه‌های استان نیز با شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۹ و تلفن گویای ۱۴۱ به‌طور شبانه‌روزی در خدمت هم‌استانی‌های عزیز هستند.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.