حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » سه هزار متر ابتدای جاده آق قلا مختص دستفروشان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خبر داد:

سه هزار متر ابتدای جاده آق قلا مختص دستفروشان است

سه هزار متر ابتدای جاده آق قلا مختص دستفروشان استمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به خطر تصادف و حوادث ترافیکی از ایجاد سه هزار متر ابتدای جاده آق قلا برای دستفروشان خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مهدی میقانی در نشست خبری با رسانه های استان به مناسبت هفته حمل و نقل گفت: با توجه به این که توقف در حاشیه جاده های استان ممنوع شده است و بساط دستفروشان محورهای منتهی به گرگان خطر تصادف و حوادث ترافیکی را افزایش داده است این امر محقق گردیده است.

وی نقطه های مستعد تصادف در استان را ۱۱۶ نقطه در محورهای مواصلاتی استان معرفی کرد و افزود: در سال 95 نقاط پرتصادف در استان 48 مورد بود که برای رفع مشکل آنها باید پس از پالایش اقدام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه نظارت بر مدیریت ترافیک راهها و حمل و نقل مسافری بیشتر شده است، اظهار داشت: از زمان اعمال محدودیت های تردد، تماس های تلفنی شهروندان با سامانه 141 پنج برابر شده و تمام تلاش مرکز هم پاسخگویی طبق تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

به گفته وی راهداری و راهدارخانه ها تعطیلی ندارند و راهداران همواره در طول هزار و 700 کیلومتری برف‌گیر آن حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تعداد ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری استان را بیش از 1600 دستگاه اعلام کرد و افزود: این دستگاه ها شامل 734 دستگاه سواری، 690 دستگاه مینی بوس و 205 دستگاه اتوبوس است.

وی افزود: با وجود این که وظیفه راهداری، بازگشایی محورهای اصلی است گاهی اوقات با توجه به شرایط  مجبور به بستن جاده هستیم.

به گفته وی 23 راهدارخانه در استان فعال و در طرح زمستانه 300 راهدار در این مراکز مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان این که حدود 8.5 درصد تلفات جاده‌ای گلستان در بریدگی‌ها رخ داده است، افزود: در سه سال گذشته بیش از 900 نفر در بریدگی‌های استان جان خود را از دست داده اند.

وی از اعتبار ابلاغی 175 میلیارد تومانی امسال به راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد و تصریح کرد: تجهیزات راهدارخانه 313 میلیون تومان، آسفالت محورها 70 میلیارد تومان، بازسازی و نوسازی وسایل نقلیه هشت میلیارد تومان و ایمنی جاده‌ها 15 میلیارد تومان ابلاغ شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.