حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » مصدومیت ۱۰نفر در زلزله رامیان/خسارت به تعدادی از منازل روستایی

مصدومیت ۱۰نفر در زلزله رامیان/خسارت به تعدادی از منازل روستاییمدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان از مصدومیت ۱۰ نفر در زلزله بامداد روز دوشنبه در رامیان خبرداد و گفت: به تعدادی از منازل روستایی خسارت وارد شد

...

به گزارش کاوش نیوز، سیدرضا قادری در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی زمین لرزه ساعت دو بامداد شهرستان رامیان ۱۰ نفر شهروندان که غالباً به دلیل ترس از زلزله و فرار مصدوم شده بودند به مراکز درمانی مراجعه کردند و خوشبختانه فوتی نداشتیم.

وی افزود: نیروهای امدادی اورژانس، هلال احمر و عوامل فرمانداری به محض وقوع زلزله در محل حاضر شده و کار امدادرسانی را انجام دادند.

قادری بیان کرد: در این زلزله به تعدادی از واحدهای مسکونی روستاهای قورچای، ویرو، الهادی، کشکک و پاقعله خسارت وارد که با روشن شدن مأموران بیناد مسکن گلستان کار ارزیابی را انجام خواهند داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان اضافه کرد: برخی از محورهای روستایی بر اثر زلزله مسدود شده بود که هم اکنون اکثر آنها باز شده و در برخی از نقاط هم تردد به کندی انجام می‌شود.

قادری گفت: در محور آزادشهر به شاهرود در حوالی معدن زمستان یورت ریزش آوار داشتیم که با همکاری نیروهای راهداری این مسیر از ساعت پنج بامداد بازگشایی شده است.

وی عنوان کرد: همچنین برق روستایی الهادی و ویرو که در اثر زلزله قطع شده بود صبح وصل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: اخیراً با تدبیر فرمانداری رامیان و شوراهای روستایی منازل مسکونی روستایی بیمه شده و جبران خسارت در این بخش از طریق بیمه ممکن است.

گفتنی است که ساعت دو و چهار دقیقه بامداد دوشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر گلستان را لرزاند.

مرکز این زمین لرزه شهرستان رامیان بود و در کل گلستان و حتی بخش‌هایی از خراسان شمالی و مازندران هم حس شد.

این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۷.۰۲ و طول جغرافیایی ۵۵.۱۰ و در عمق ۹ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.