حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » مرکز شیمی درمانی سرپایی در هفته دولت افتتاح می شود

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان از افتتاح مرکز شیمی درمانی سرپایی در هفته دولت خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ فرهاد میقانی گفت: با مشارکت خیران و داوطلبان مرکز شیمی درمانی سرپایی بندرترکمن احداث و ساخته شد و در حال تجهیز آن هستیم که در هفته دولت فاز نخست آن به بهره برداری می رسد.

وی افزود: مراکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر استان گلستان از یک مرکز به 6 مرکز افزایش یافته و 6 میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۱۲۰ نفر عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر استان گلستان فعالیت می کنند.

میقانی گفت: جمعیت هلال احمر از نظر وضعیت لجستیک، ناوگان حمل و نقل و تجهیزات امدادی شرایط خوبی دارد اما با توجه به حادثه خیز بودن استان نیاز است تجهیزات هلال احمر استان تقویت شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان متذکر شد: شعار «هرخانواده یک امدادگر» در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد و در این مبحث با توجه به شیوع ویروس کرونا، آموزش های مجازی نیز در نظر گرفته شده است.

میقانی افزود: در جمعیت هلال احمر برای پوشش خوب حوادث احتمالی، تیم های امدادی و تخصصی در حال ارائه خدمت در شاخه های مختلف را تقویت می کنیم.

وی افزود: لازمه فعالیت در جمعیت هلال احمر تقویت تیم های امدادی است لذا فعالیت های متنوعی در حوزه های مختلف اعم از جوانان، داوطلبان و درمان پیگیری می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان ابراز داشت: یکی از ظرفیت های بسیار خوب در مجموعه جمعیت هلال احمر داوطلبان و خیرین به شمار می روند و در حوزه پزشکی نیز بهترین پزشکان استان داوطلب هلال احمر هستند که در کاروان های سلامت و مناطق محروم در مناطق استانی و فرا استانی فعالیت دارند.

میقانی افزود: یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر راه اندازی خانه های هلال روستایی و یا هلال کوچک در روستاها است تا با راه اندازی آن از ظرفیت جوامع روستایی برای پاسخگویی در حوادث بهره بیشتری ببریم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.