حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » حمله موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه زینبیه/هیچ مرکز مستشاری ایران در سوریه هدف قرار نگرفته است

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه زینبیه/هیچ مرکز مستشاری ایران در سوریه هدف قرار نگرفته استشبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد در حمله اسرائیل، یک مزرعه در اطراف منطقه زینبیه با سه موشک هدف قرار گرفت.

...

به گزارش کاوش نیوز،‌ خبرگزاری اسپوتنیک از شنیده شدن صدای چند انفجار در اطراف منطقه زینبیه در جنوب دمشق پایتخت سوریه خبر داد.

کانال تلگرامی صابرین نیوز از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب دمشق در سوریه خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، رسانه‌های سوریه از مقابله سامانه پدافند هوایی ارتش این کشور با حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق خبر دادند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز تصاویری از نخستین لحظات حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب دمشق پخش کرد.

صابرین نیوز هم اولین لحظات پس از تجاوز صهیونیست‌ها به منطقه‌ای در اطراف سیده زینب سلام الله علیها در دمشق را مخابره کرد.

عصام هلالی،‌ خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در دمشق هم اعلام کرد: در حمله به زینبیه دمشق ۲ تن به شهادت رسیدند و شماری مجروح شدند.

هیچ مرکز مستشاری ایران در سوریه هدف قرار نگرفته است

حسین اکبری،‌ سفیر ایران در سوریه در واکنش به شایعات مطرح شده درباره حمله رژیم صهیونیستی به مرکز مستشاری جمهوری اسلامی ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حاشیه جنوبی شهر دمشق هیچ مرکز مستشاری جمهوری اسلامی ایران هدف قرار نگرفته است. از میان شهروندان یا مستشاران ایرانی کسی به شهادت نرسیده است. حملات کور صهیونیست‌ها خللی در عزم محور مقاومت ایجاد نمی‌کند.

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه زینبیه


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.