حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » امروز رژیم صهیونیستی از همیشه ضعیف‌تر است/ بنای جمهوری اسلامی ایران بر حمایت از مظلومان است

 امروز رژیم صهیونیستی از همیشه ضعیف‌تر است/ بنای جمهوری اسلامی ایران بر حمایت از مظلومان استرئیس‌جمهور با بیان اینکه در زمان آغاز تحرکات تکفیری‌ها در سوریه و عراق برخی شرایط را خوب نشناختند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی این جریان را به درستی شناختند و جنس حرکت آنها را صهیونیستی و آمریکایی نامیدند.

...

به گزارش کاوش نیوز، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر چهارشنبه در حرم مطهر حضرت زینب(س) گفت: آن روز که سوریه و عراق مورد تهاجم و حمله تکفیری‌ها قرار گرفت و برخی این جریان را خوب نشناختن و موضع‌گیری درستی نکردند و شرایط را درست تحلیل نکردند اما مقتدای بصیرت آفرین ما امام خامنه‌ای فرمودند جنس این حرکت صهیونیستی و آمریکایی است.   

 رئیس‌جمهور اضافه کرد: ۱۲ سال امپراتوری رسانه‌ای فتنه کردند و کشتار کردند و خانه‌ها را ویران کردند. اما امروز سوریه مقاوم و سرافراز ایستاده و ننگ ابدی برای دشمنان اسلام و عزت برای مجاهدان راه‌ خدا ماند.    

رئیس‌جمهور افزود:  از طرف دولت و ملت ایران صمیمانه از دولت و ملت سوریه به دلیل ایستادگی و مقاومت و امتیاز بزرگ پیروزی در این عرصه قدردانی و تشکر می‌کنم. در حقیقت رئیس‌جمهور، دولت و ملت سوریه با بصیرت مقابل این فتنه ایستادگی کرد.      

آیت الله رئیسی ادامه داد: مقاومت مردم سوریه و فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی شرایط را به نفع جبهه مقاومت و علیه رژیم صهیونیستی در منطقه رقم زده است و باعث شد امروز رژیم صهیونیستی از همه زمان‌ها شکست پذیرتر و آسیب پذیرتر است.     رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امروز ابتکار عمل به دست مجاهدان راه خدا و میدان داران فلسطینی و کسانی که برای آزادی قدس تلاش می‌کنند است. امروز ابتکار عمل و خلاقیت در دست شما مردم مقاوم است.    

آیت الله رئیسی، سیاست جمهوری اسلامی ایران را حمایت از مظلومان دانست و گفت: این سیاست تاکنون این چنین بوده است و این چنین خواهد بود. ما کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهیم بود و در کنار مقاومت در لبنان و سوریه و در همه جای عالم خواهیم بود.  بنای ما در نظام جمهوری اسلامی حمایت از مقاومت است و بر این سیاست تاکید داریم.    

رئیس‌جمهور یادآور شد: به شما مردان و زنان مقاوم عرض می‌کنم سوریه ۱۲ سال ایستادگی کرد و پیروز شد و امروز ما جشن پیروزی را کنار حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) برگزار می‌کنیم. بدانید سوریه به دست توانمند شما ساخته خواهد شد و همه خرابی‌ها به بناهای ماندگار تبدیل خواهد شد.    

آیت الله رئیسی تاکید کرد: یقین بدانید همچنانکه جمهوری اسلامی ایران در دوران سخت کنار شما بود در دوران بازسازی هم در کنار شما خواهد بود. این ارتباط یک ارتباط سیاسی و دیپلماسی و معمولی دو کشور نیست بلکه یک ارتباط قلبی بین دو ملت است. ارتباط راهبردی بین دو دولت عمیق است و هرگز این ارتباط و اخوت و برادری گسستنی نیست و نخواهد بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.