حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » شهادت فرمانده شاخه نظامی حزب الله

شهادت فرمانده شاخه نظامی حزب الله

 «سید مصطفی بدرالدین» فرمانده کل شاخه نظامی حزب الله در در اثر یک انفجار در نزدیکی فرودگاه نظامی دمشق سوریه به شهادت رسیده است.

...

شهادت فرمانده شاخه نظامی حزب الله

 کاوش نیوز؛ «سید مصطفی بدرالدین» فرمانده کل شاخه نظامی حزب الله در در اثر یک انفجار در نزدیکی فرودگاه نظامی دمشق سوریه به شهادت رسیده است.

به گزارش المنار، جنبش مقاومت لبنان حزب الله در بیانیه ای خبر شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان ارشد خود در سوریه را تأئید کرده است.

    در این بیانیه آمده است: «فرمانده و مجاهد بزرگ مصطفی بدرالدین پیروزمندانه در مسیر جهاد خستگی ناپذیر خود بر علیه گروه های تکفیری در سوریه به شهادت رسید. گروه هایی که ابزار مهم پیشبرد طرح های آمریکا و اسرائیل در منطقه به شمار می آیند.»

این بیانه می افزاید: مصطفی بدرالدین ( ذوالفقار) بعد از یک زندگی سراسر جهاد، اسارت، جراحت و دستاوردهای بزرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد تا به قافله فرماندهان شهید مقاومت از جمله دوست و همسنگر و همراه خود حاج عماد مغنیه بپیوندد. مقاومت، مقام شهدای خود که زنده اند و در نزد خداوند روزی خورانند را ارج می نهد.

حزب الله همچنین در این بیانیه آورده است مصطفی بدر الدین در پی یک انفجار در یکی از مراکز این گروه در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق شهید شده است و حزب الله در خصوص اینکه این انفجار ناشی از حمله هوایی، توپخانه ای و یاموشکی بوده است تحقیق و نتایج آن را به زودی اعلام خواهد کرد.
بنابر برخی گزارش ها، به دنبال حمله هوایی یک هواپیمای اسرائیلی به منطقه حاشیه فرودگاه نظامی دمشق این فرمانده حزب الله به همراه گروهی از همراهانش به شهادت رسیده اند.
شهید مصطفی بدرالدین برادر همسر و جانشین سردار شهید «حاج عماد مغنیه» فرمانده شهید شاخه نظامی حزب الله بود.
بدرالدین علاوه بر فرماندهی شاخه نظامی حزب الله مسئولیت بخش اطلاعات این گروه را بر عهده داشت. او همچنین مشاور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز بود.
این شهید طی 30 سال گذشته از سوی سازمانهای جاسوسی اسراییل، امریکا و انگلیس تحت تعقیب قرار داشت و بارها از عملیات های ترور جان سالم بدر برده بود. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.