حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » گلستان یکی از بهترین فضاها برای گفتگو در وحدت اسلامی و تقریب است

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

گلستان یکی از بهترین فضاها برای گفتگو در وحدت اسلامی و تقریب است

گلستان می تواند در گفتمان تقریب برای کل کشور الگوسازی کند.

...

کاوش نیوز، مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پنجمین همایش فصلی مدیران کل مناطق تلفیقی تبلیغات اسلامی کشور در گرگان با بیان اینکه گلستان یکی از بهترین فضاها برای گفتگو در ساحت وحدت اسلامی و گفتمان تقریب است افزود : بر این اساس گلستان می تواند برای دیگر نقاط کشور الگو سازی کند.

حجت الاسلام محمدتقی سیفایی افزود : گلستان ویژگی ها و ظرفیت های تقریبی منحصر به فردی دارد و به عنوان یک الگو در زمینه وحدت اسلامی محسوب می شود.
وی گفت : برادران شیعه و اهل سنت در این استان از سر صدق با همدیگر هم افزایی دارند و به رشد ایران اسلامی کمک می کنند.

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به برگزاری پنجمین نشست فصلی مدیران کل مناطق تلفیقی تبلیغات اسلامی کشور به میزبانی استان گلستان، افزود : با هدف رشد ظرفیت های تعاملی در سازمان تبلیغات اسلامی، هر فصل یک نشست با حضور مدیران کل استان های تلفیقی سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار می شود که پنجمین نشست آن از سه شنبه در گلستان آغاز شده و تا 11 آذرماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین گرزین مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان هم گفت : این نشست با هدف بهره گیری از تجارب و فرهنگ مناطق برگزار می شود واز جمله مهم ترین برنامه های آن نشست با علمای اهل سنت منطقه است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.