حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » فعالیت ۳۰۰۰ مداح در گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

فعالیت ۳۰۰۰ مداح در گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از فعالیت ۳۰۰۰ مداح و انتخابات کانون مداحان، مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در استان در گلستان خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی تشکل‌های مختلف داشته که هیئت مدیره آن‌ها با رأی مستقیم تشکل ها انتخاب می شوند.

وی افزود: هم اکنون در آستانه برگزاری انتخابات کانون مداحان گلستان هستیم که در سوم مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در گلستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: گلستان از جمله استان های پر تشکل دینی و مذهبی بوده که این امر فرصت گرانقدری برای ظرفیت‌های استان است.

وی با بیان این‌که بیش از سه هزار مداح در سراسر استان وجود دارد، گفت: این مداحان در تمام برنامه های مذهبی و دینی استان به کمک مبلغان و روحانیون آمده و با مشارکت همدیگر به مراسم شکوه و غنا می بخشند.

ولی نژاد، ضمن تشکر از کسانی که در مرحله قبل کانون مداحان را اداره می کردند، اضافه کرد: ۲۰ تیرماه سازمان تبلیغات نسبت به ثبت نام کاندیداها اقدام کرده و بعد از انطباق با آیین نامه و بررسی و تعیین صلاحیت، اسامی اعلام می‌شود.

وی یادآور شد که انتخابات جمعه سوم مرداد برگزار و بعد از شمارش آرا و تعیین نفرات اعضا انتخاب خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان توضیح داد: بعد از آن جلساتی برای ترکیب هیئت رئیسه برگزار و در ۱۷ مرداد ماه جلسه هماهنگی در تهران برگزار خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.