حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » فضای گلستان به یاد و خاطره 4 هزار شهید استان عطرآگین می‌شود

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: از تمام امکانات برای فضاسازی یاد و خاطره شهدا در اجلاسیه 4 هزار شهید استان استفاده خواهیم کرد.

...

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: از تمام امکانات برای فضاسازی یاد و خاطره شهدا در اجلاسیه 4 هزار شهید استان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش کاوش نیوز، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان گلستان، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد در دومین نشست استانی مدیران و ستایشگران هیأت‌های مذهبی اظهار کرد: در استان گلستان وحدت و یکپارچگی بسیار چشمگیری بین برادران اهل تشیع و تسنن وجود دارد که این موضوع باعث شد مجموعه بزرگ هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان به یک شبکه به‌ هم ‌پیوسته و گسترده تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مردم باید به راحتی به هیأت‌های مذهبی دسترسی داشته باشند، افزود: دسترسی به هیأت‌های مذهبی باعث می‌شود تا لایه‌های مختلف جامعه همچنان مذهبی باقی بماند.

ولی‌نژاد اظهار داشت: اگر بناست که جامعه دینی باقی بماند، باید تشکل‌های دینی و مذهبی را تقویت کرد.

وی با تاکید بر حضور روحانی در هیأت‌های مذهبی، تصریح کرد: برای اینکه بتوان مردم را به سمت مذهبی‌تر شدن هدایت کرد باید در هیئت‌های مذهبی یک روحانی، مداح و نیروی قرآنی حضور الزامی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به اینکه گلستان اجلاسیه 4 هزار شهید استان را در پیش دارد، مسؤولیت فرهنگی این اجلاسیه برعهده سازمان تبلیغات استان است که از تمام امکانات برای فضاسازی یاد و خاطره شهدا استفاده کند.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.