حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » ۶ هزار میلیارد تومان با اجرای طرح‌های جهش تولید نصیب زنجان می‌شود

استاندار زنجان گفت: با اجرای طرح‌های تعیین شده برای تحقق جهش تولید در این استان، ۶ هزار میلیارد تومان در قالب جذب سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات جهت اجرای پروژه ها نصیب استان می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: فتح الله حقیقی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان افزود: در نتیجه اجرای این طرح‌ها بالغ بر ۶ هزار فرصت شغلی نیز در استان ایجاد می‌شود. 

وی با بیان اینکه موضوع جهش تولید در استان باید به صورت ویژه مورد توجه قرار داده شود، اظهار داشت: لازم است کمیته نظارت و رصد اقدامات در این حوزه تشکیل شود و به طور مستمر از پیشرفت برنامه ها در این زمینه گزارش ارائه کند. 

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت ارائه شاخص ها و آمارها بر مبنای واقعیت ها تاکید کرد و افزود: ارائه شاخص ها باید به گونه ای باشد که همه بتوانند آن ها را بسنجند نه اینکه مواردی مطرح شود که قابل سنجش و اندازه گیری نباشد. 

حقیقی به لزوم تهیه بانک آمار و جی آی اس در استان اشاره کرد و ادامه داد: هزینه کردن برای این امر به مثابه سرمایه گذاری است چرا که باعث می شود تا شاخص ها و آمارهای دستگاه‌های اجرایی، واحد و یکسان باشد. 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت نیازسنجی پژوهشی در استان تاکید کرد و گفت: نباید در تدوین طرح های پژوهشی به کلیات اشاره شود بلکه لازم است مسائل به صورت عملیاتی و ریز استخراج شده و در دستور کار قرار داده شود. 

حقیقی گفت: امروز ثابت شده حرف های نظری به درد نمی خورد، بنابراین طرح های پژوهشی که بتوانند مشکلی را حل کنند باید در اولویت پژوهش قرار گیرند. 

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از سفر مدیران عامل بانک های دولتی کشور به این استان در هفته آینده خبر داد و گفت: باید از این فرصت برای انعقاد تفاهم نامه ها و جذب تسهیلات برای بخش تولید بهره گرفته شود. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.