حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » واگذاری ۶ قطعه زمین توسط اوقاف جهت احداث مسکن ارزان قیمت برای محرومان در زنجان

واگذاری ۶ قطعه زمین توسط اوقاف جهت احداث مسکن ارزان قیمت برای محرومان در زنجانمدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اوقاف در راستای تامین مسکن ارزان قیمت برای قشر نیازمند با بنیاد مسکن همکاری می‌کند، گفت: تاکنون ۶ قطعه زمین مناسب برای ساخت مسکن برای شهروندان در شهرهای مختلف استان تامین شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت‌الاسلام مختار کرمی افزود: مجموعه اوقاف با داشتن ظرفیت های متعددی همچون اراضی در اختیار و محقق کردن نیت واقفان، جهت تامین مسکن ارزان قیمت برای اقشار محروم و عموم مردم ورود کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از همکاری این اداره کل در تامین زمین برای انجمن نابینایان شهر قیدار خبر داد و گفت: بر اساس درخواست انجمن نابینایان شهر قیدار، مجوز واگذاری یک قطعه زمین طبق مقررات وقف برای این انجمن صادر شد.

کرمی با اشاره به اینکه همواره اداره کل اوقاف و امور خیریه برای تامین ضروری زمین ادارات و موسسات در شهر قیدار براساس مقررات همکاری لازم را داشته است، تصریح کرد: این در حالی است که بنا به رعایت مصلحت و غبطه، وقف تملک اعیان فقط برای نیازهای ضروری داده می‌شود.

وی اظهار داشت: زمین‌های مذکور با رعایت مقررات وقف در اختیار اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان قرار می‌گیرد.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در زمان حاضر شمار موقوفه‌های این استان بالغ بر ۲ هزارو ۸۰۰ مورد است که این موقوفه ها بیش از ۳۱ هزار رقبه را شامل می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.