حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » قدرت بازدارندگی پایدار جمهوری اسلامی در سایه سار خون شهدا است

فرمانده منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: افتخارات، عزت، سربلندی، پیشرفت و توسعه، قدرت منطقه‌ای بودن و بهره‌مندی از بازدارندگی پایدار، همه در سایه ساز خون شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان به ویژه دعای خانواده معزز شهدا است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: امیر سرتیپ علی حاجیلو، روز چهارشنبه در یادواره ۸۲۴ شهید ارتش در استان و ۷۰۰ شهید تیپ ۲۱۶ زرهی نزاجا که در محل دارالقرآن کریم زنجان با حضور فرماندهان و شماری از مسوولان، ارتشیان و خانواده شهدا برگزار شد، به پیروزی ایران در برابر هجمه ها و حملات سنگین دشمنان در جنگ تحمیلی و نابرابر اشاره کرد و افزود: بالغ بر ۶۵ کشور مختلف، رژیم بعث عراق را در این جنگ همراهی می‌کردند و در واقع ایران در یک تحریم صددرصدی به ویژه در بعد نظامی قرار داشت اما دشمنان با این وجود نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی اظهار داشت: ملتی که از روی بی میلی و بی رغبتی به جهاد پشت کُند چیزی جز ذلت و خواری نصیبش نمی شود و خداوند لباس فنا بر تن آن ملت کرده و چشم بصیرتشان گرفته شده و از دولت عدالت محروم شده و گرفتار ظلم و بلا می شوند.

امیر سرتیپ حاجیلو افزود: ملت ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با جلوداری و طلایه داری رزمندگان اسلام از جهاد در راه خدا استقبال کردند و در جنگ تحمیلی با تقدیم ۲۰۰ هزار شهید سرافراز، افتخارات بیشمار و بی‌نظیری به دست آمد و دشمن نیز خوار و زبون شد.

وی اظهار داشت: اگر بحران‌های اخیر در منطقه را پایش مختصری بکنیم مشاهده می شود هر کشوری چه به عنوان معاند و مخالف با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می خواهد اهداف و استراتژی خود را تعیین کند حتما در میان این موضوع، بحث مقابله با نفوذ و مهار ایران را مطرح می کند.

امیر سرتیپ حاجیلو با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حرفی جز حرف قرآن و خدا و پاسداشت کرامت انسان ها ندارد، افزود: دشمنان یک اتحاد شومی را علیه ایران دارند و این اتحاد از روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی آنان شکل گرفته است و تلاش می کنند تا حکومت اسلامی کارآمده دیده نشود.

وی با تاکید بر اینکه بحث توسعه طلبی های دشمنان نظام اسلامی محدود به زمان دفاع مقدس نبوده و نیست، تصریح کرد: با عنایت پروردگار و سایه سار خون شهدا و رهبری، امروز جمهوری اسلامی ایران اراده حاکم بر منطقه را دارد و این امر دشمنان را مستاصل کرده است. 

فرمانده منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: دشمنان ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز با وجود توطئه های سخت و سنگین، همه راهبرد و استراتژی خود را به کار گرفته اند تا این نظام را از هستی ساقط کنند اما جمهوری اسلامی توانست در دل این بحران ها، چالش ها، سختی ها و توطئه ها، رشد و مسیر تعالی خود را طی کند و هر جا هم فشارها بیشتر شده، رشد در آن نقطه بیشتر بوده است.

امیر سرتیپ حاجیلو با بیان اینکه به رغم تحریم های همه جانبه، امروز شاهد فناوری و توسعه در نیروهای مسلح ایران هستیم، افزود: این نشان می دهد که توکل به خداوند سبحان و امید به نصرت الهی که راهبرد جمهوری اسلامی می باشد، راهبردی موثر و کارساز است که این تعالی و پیشرفت در واقع برگرفته از مدیریت جهادی و مبانی فکری و فلسفی منطبق با ارزش های محیطی است.  


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.