حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » هنر جمهوری اسلامی تبدیل فتنه‌ها و تهدیدها به فرصت است

معاون راهبردی و طرح و برنامه نیروی قدس سپاه گفت: هنر جمهوری اسلامی، تبدیل توطئه‌ها، فتنه‌ها و تهدیدها به فرصت است و این دشمنان را سخت مستأصل کرده است.

...

کاوش نیوز: سردار عبدالله مبینی، در آیین اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی هنری چهل سالگی شجره طیبه که در مجتمع فرهنگی ورزشی نور شهر زنجان برگزار شد، افزود: این توانمندی جمهوری اسلامی، دشمنان را ناامید و مایوس کرده است و یقین بدانیم که دست و پا زدن‌ها و فشار حداکثری آنان به همین خاطر است.

وی با تاکید بر اینکه فشارها، ما را ساخته و پرداخته می‌کند بنابرین نباید از تحریم‌ها و تهدیدها، هراسی به دل راه داد، ابراز کرد: این رخدادها و اتفاق ها که از سوی دشمنان حادث می‌شود باید عزم و اراده ما را در دستیابی به اهداف متعالی، محکم و استوارتر کند تا پرچم اسلام به دست صاحب اصلی برسد.

دبیر سیاسی، محتوایی و علمی مجامع جهانی بیداری اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت مسلط در منطقه و جهان تبدیل شده است و به همین دلیل دشمنان اسلام تلاش دارند تا به هر طریق ممکن، این قدرت ایران را محدود کنند اما توان این کار را ندارند.

سردار مبینی افزود: به برکت خون شهدا، مجاهدت‌ها، جهادها، رشادت‌ها و ایثارگری‌ها، در زمان حاضر ایران اسلامی به یک قدرت بلامنازع در منطقه تبدیل شده و این توانمندی باعث شده است تا هر توطئه آمریکایی و اسرائیلی بر ملا شده و در نطفه خفه شود.

وی به تبیین چهل سالگی اول انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: در چهل سال اول انقلاب از تمامی تهدیدات و توطئه‌ها،  تحریم‌ها و فشارها و اتفاقات ایجاد شده از سوی دشمنان، با موفقیت عبور کردیم و در آغازین چهل سال دوم، مشکل و رقابت میان جبهه انقلاب و استکبار، بیشتر شده و شکست‌ها برای دشمنان یکی پس از دیگری درحال شکل‌گیری بوده و فشار حداکثری دشمن نیز به همین علت است.

سردار مبینی خاطرنشان کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران ژاندارم منطقه بود و از ارتش قدرتمندی برخوردار بود اما با این وجود کمترین نقش را ایفا می‌کرد چرا که مستشاران آمریکایی، تصمیم‌گیر نهایی و سفیر آمریکا در تهران نیز تعیین کننده بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در تار و پود نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور حضور داشتند، افزود: اما در سال ۵۷ مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پا خاستند تا آزادی، استقلال، عزت و شرف خود را به‌ دست آورند و اکنون نیز این انقلاب الگویی برای جهان اسلام به ویژه کشورهای اسلامی منطقه شده است.

سردار مبینی با بیان اینکه غده سرطانی اسرائیل از سوی دشمنان دین و قرآن برای دستیابی به اهداف نامشروع خود، شکل گرفت، اظهار داشت: آنان رژیم صهیونیستی را در قلب جهان اسلام (فلسطین) حاکم کردند که این نیز به ضرر جهان اسلام بود و اما با پیروزی انقلاب اسلامی، مردم فلسطین به پا خاستند تا به اشغالگری‌های رژیم جعلی و غاصب در این کشور، پایان دهند.

وی با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی که در واقع انفجار نور و معجزه قرن بود، سر منشاء تحولات شگرف شد و بر اندیشه‌ها و مکاتب دست‌ساز بشر خط بطلان کشید و دریچه‌ امید در جهان اسلام شکل گرفت، افزود: امروز نفرت و انزجار از آمریکا و اسرائیل در منطقه بیشتر شده است.

سردار مبینی ادامه داد: شکست‌های پی در پی،  سران آمریکا، اسرائیل و عربستان را به شدت عصبانی کرده است و به همین خاطر مجبور شده‌اند تا فشارهای حداکثری را بر ایران وارد آورند تا ملت را با توسل به توطئه‌ها و تولیدات مخرب رسانه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان، از نورانیت اسلام جدا سازند تا بلکه بتوانند از این طریق شکست‌های خود را جبران کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش دارند با توسل به فشار حداکثری و اعمال تحریم‌های سخت و سنگین، از نفوذ روز افزون این انقلاب در جهان جلوگیری کنند و چون به خوبی می‌دانند که ایران به حمله نظامی آنان پاسخی سخت و کوبنده خواهد داد بنابراین رو به تحریم ناجوانمردانه آورده‌اند که به حتم ملت همیشه در صحنه ایران از این امتحان سخت نیز سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد.  

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: حضرت امام خمینی (ره) به پشتیبانی‌ و مجاهدت مردم، قدرت‌های سلطه طلب را شکست داده و حکومت اسلامی را تشکیل دادند.

سردار جهانبخش کرمی افزود: مردم ایران و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، در برابر همه قدرت‌ها ایستادند و مجاهدت کردند و در این مدت، درسی فراموش ناشدنی به آنان دادند.

وی با بیان اینکه هنر مردم ایران این بود که در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت کرده و با حضور در تمامی صحنه‌ها، حماسه‌های جاوید و ماندگار خلق کردند، اظهار داشت: در فتنه اخیر نیز با لبیک به رهبری، بر این توطئه طرح ریزی شده از سوی دشمنان نیز خط بطلان کشیدند.

جهانبخش، یادی از ۱۲۰ هزار شهید بسیجی کشور کرد و افزود: امروز لازم است بسیجیان جوان با استفاده از هنر، رشادت‌های این عزیزان را بیش از پیش نمایان سازند. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.