حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » توزیع 185 هزار پرس غذا در بین مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع 185 هزار پرس غذا بین مددجویان زنجانی خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: هدایت صفری اظهار کرد: همزمان با ماه محرم، طرح اطعام و احسان حسینی با هدف کمک و ارتقای وضعیت معیشت خانواده‌های نیازمند آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی با تشریح برنامه‌های کمیته امداد در طرح اطعام حسینی افزود: در این طرح که از دهه ولایت و عید سعید غدیر کلید خورده است، مراکز اطعام و آشپزخانه‌ها با همکاری مراکز نیکوکاری سپاه، بسیج و دیگر نهادها در سراسر کشور اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از ۱۸۵ هزار و 315 پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام حسینی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طبخ و در بین مددجویان و افراد نیازمند توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی غذاهای توزیع شده ۵ میلیارد و ۲۵۶ میلیون تومان است، افزود: ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر آماده طبخ و توزیع غذای گرم برای خانواده‌های ایتام، نیازمندان و سالمندان در استان هستند.

صفری همچنین بر استفاده از ظرفیت هیأت‌های مذهبی و عزاداری در طرح اطعام حسینی و احسان حسینی با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی برای کمک به نیازمندان استان تاکید کرد و افزود: با برقراری ارتباط بین کمیته امداد استان و هیأت‌های مذهبی و عزاداری حضرت اباعبدالحسین (ع) احسان و نذورات مردمی در ماه‌های محرم و صفر به صورت هدفمند و در امورات معیشت ایتام و نیازمندان صرف می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طرح ملی اطعام و احسان حسینی از اول ماه محرم در استان آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و نذورات مردم، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری وهیأت‌های مذهبی و توزیع آن بین ایتام و نیازمندان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.