حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی منجربه پلمب مراکز خدمات‌دهی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز خدمات دهی مثل دفاتر پیشخوان، منجر به پلمب شدن آنها خواهد شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: خدابخش مرادی نافچی در ستاد مقابله با کرونا استان افزود: لازم است دفاتر پیشخوان با طراحی و مداخلات مورد نیاز از قبیل نوبت دهی‌های الکترونیکی و افزایش کادر خدماتی، میزان توقف و ازدحام شهروندان را در دفاتر کاهش دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های تابعه با تشکیل ستاد محرم، پروتکل‌های مورد نیاز برای عزاداری ها را بر اساس دستورالعمل های ابلاغی طراحی و بر اجرای آنها در هیات ها و محافل عزاداری نظارت کنند.

مردای نافچی ضمن قدردانی از اهتمام هیات های عزاداری در جهت اجرای پروتکل های بهداشتی، افزود: نتیجه گزارش های تیم های علوم پزشکی و بازرسی نشان می دهد اگر مداخله و طراحی لازم داشته باشیم، قطع یقین در هیات ها اجرای پروتکل با دقت و جدیت مورد توجه قرار می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بر ضرورت نظارت و دقت عمل لازم و انجام بازرسی های مجدد برای رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف، ادارات و سامانه حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: اگر رعایت پروتکل ها کم رنگ شود، پیامدهای ناگواری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغ دستورالعمل ملی، هر گونه ایجاد اجتماع در نتیجه تعزیه خوانی و دسته روی ممنوع است، تصریح کرد: فرمانداران باید در این خصوص نظارت لازم را داشته باشند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.