حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » دمای هوا در چورزق شهرستان طارم به ۴۴ درجه سانتیگراد رسید

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان، گفت: میزان دمای هوا در منطقه چورزق شهرستان طارم طی ۲۴ ساعت گذشته به ۴۴ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حسین سلطانی افزود: گیلوان و آب‌بر شهرستان طارم نیز دمای ۴۳ درجه سانتیگراد را داشتند و در شهرستان ماهنشان نیز دما به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

وی اظهار داشت: طی مدت یاد شده میزان دمای کمینه و بیشینه رخ داده در ایستگاه های هواشناسی در چورزق ۲۵ و ۴۴، گیلوان ۲۶ و ۴۳، آب بر ۲۵ و ۴۳، ماه نشان ۲۰ و ۴۰، فیله خاصه ۲۲ و ۳۸، زرین رود ۲۱ و ۳۸، حلب ۱۸ و ۳۸، نیک پی ۲۰ و ۳۷، دندی ۱۷ و ۳۶، باش قشلاق گرماب ۱۸ و ۳۶، پری ۲۰ و ۳۶، گرماب ۱۸ و ۳۵، خرمدره ۱۸ و ۳۵، فرودگاه زنجان ۲۱ و ۳۵، زنجان ۲۰ و ۳۵، دانشگاه زنجان ۲۱ و ۳۵، صائین قلعه ۱۶ و ۳۵، ابهر ۱۸ و ۳۴، سجاس ۱۵ و ۳۴، سلطانیه ۱۵ و ۳۳، قیدار ۲۰ و ۳۳ و ارمغانخانه ۲۰ و ۳۳ درجه سانتیگراد گزارش شد.

سلطانی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان سلطانیه و سجاس از توابع شهرستان خدابنده با دمای کمینه ۱۵ درجه سانتیگراد، خنکترین مناطق این استان بودند، تصریح کرد: دمای فعلی هوای شهر زنجان ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر است که در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: امروز / یکشنبه ۶ تیر ماه جاری/ وزش باد نسبتا شدید و ناپایداری های محلی و خفیف را در برخی مناطق استان زنجان شاهد خواهیم بود و از فردا /دوشنبه/ تا پایان هفته نیز برای برخی مناطق این استان این ناپایداری همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.