حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » مه غلیظ دید افقی در آزادراه زنجان - قزوین را به شدت کاهش داده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون مه غلیظ در آزادراه زنجان - قزوین و جاده ترانزیت زنجان - خرم دره - ابهر و دیگر جاده‌های استان دید افقی را به شدت کاهش داده است، رانندگان از چراغ های مه شکن استفاده کنند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: جواد یوسفی افزود: در حال حاضر تردد در جاده‌های استان زنجان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: هم اکنون جاده‌های زنجان – طارم، زنجان – دندی - تخت سلیمان، زنجان – تهم – چورزق، زنجان – بیجار، خدابنده – همدان و زنجان - سلطانیه، سلطانیه به خدابنده و نیک پی به ماهنشان پوشیده از مه غلیظ است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی در خصوص تردد در جاده های استان زنجان در حال حاضر رانندگانی که حامل مواد غذایی، سوختی و اتوبوس های مسافربری هستند، در جاده ها تردد دارند.

یوسفی تاکید کرد: ضروری است این رانندگان، خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، به ویژه چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی کرده و بدون این تجهیزات اقدام به تردد نکنند.

وی، از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر ۳۲ اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور و مجتمع های بین راهی این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

یوسفی خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.