حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » دمای هوای زنجان روند افزایشی خواهد داشت

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای هوای این استان تا پایان هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حسین سلطانی افزود: پیش بینی می شود طی مدت یاد شده میزان دمای هوای شهر زنجان مرکز این استان و آببر مرکز شهرستان طارم به ترتیب به ۳۵ و بالای ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر نیز برسد.

وی میزان دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: این میزان دما در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت، ۲ درجه سانتیگراد کاهش یافته است.

سلطانی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته آببر در شهرستان طارم و شهر زنجان به ترتیب با میزان دمای ۳۸ و ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق این استان گزارش شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای امروز این استان به شکل پایدار و صاف خواهد بود و از بعد از ظهر نیز با وزش باد همراه خواهد شد.

سلطانی با بیان اینکه سرعت وزش باد می تواند به ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز برسد و این روند تا پایان هفته ادامه دارد، افزود: سامانه بارشی جدید برای این استان در طی مدت یاد شده پیش بینی نمی شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.