حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » پاسخگویی مردمی برخط استاندار زنجان در سامانه سامد بی‌نظیر است

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری:

پاسخگویی مردمی برخط استاندار زنجان در سامانه سامد بی‌نظیر است

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری گفت: پاسخگویی مردمی برخط استاندار زنجان از اقدامات بسیار ارزشمند، موثر و بی‌نظیر در کشور است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: روح‌الله بشارت با حضور در سامانه سامد در ادامه ارتباط های آنلاین استاندار زنجان با اقشار مختلف، پس از تماس تلفنی ۲۷ نفر از مردم استان و طرح، بررسی و رفع مشکلات آنان از سوی استاندار، افزود: پاسخگویی مستمر و فراگیر مدیران این استان جای مباهات و خوشحالی دارد و اقدام مبارکی است که به صورت آنی و همزمان مسایل مردم طرح و اغلب آنها حل می شود.

وی یادآورشد: استاندار زنجان، دلسوز، پای کار و فعال بوده که با وسعت نظر در صدد رفع موانع و مشکلات فراروی افراد مختلف است.

بشارت اظهار داشت: استاندار زنجان به بیش از ۳۰۰ روستا سفر کرده و مشکلات و درد دل مردم را از نزدیک شنیده است و این بهترین مسیر برای حل مسایل موجود در استان است.

وی زنجان را استانی با امنیت پایدار و باثبات خواند و تصریح کرد: تدابیری که مسوولان این استان جهت رفع مشکلات مردمی درپیش گرفته اند موجب تقویت این ثبات و امنیت و آرامش خاطر عموم است.

استاندار زنجان نیز پس از بررسی و ارایه راهکارهای لازم جهت رفع مسایل ۲۷ نفر تماس گیرنده با سامانه سامد، گفت: با حضور در این سامانه پاسخگویی به مردم به صورت آنلاین و انجام بسیاری از امور نیز بدون نامه نگاری و بروکراسی های اداری انجام می شود.

فتح الله حقیقی یادآورشد: در این سامانه با روابط تعاملی مدیران و فرمانداران حضور دارند و در حد بضاعت تماس گیرندگان را راهنمایی و مشکلاتشان را رفع می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیشتر اغلب تماس گیرندگان مشکل اشتغال داشتند اما امروز درپی افزایش کیفیت کار هستند که گاه این موارد از عهده استانداری خارج است.

حقیقی با بیان اینکه ۲ شرکت بزرگ در زنجان از اقبال عمومی بالایی برای اشتغال برخوردارند، تاکید کرد: جذب نیرو در شرکت ایران ترانسفو زنجان از سال گذشته با آزمون انجام می‌شود و ۱۰۰درصد استانی و نیروهای آن بومی هستند.

وی یادآورشد: سال گذشته ۸۴۰ نفر در ۲ مرحله آزمون در این شرکت مشغول به کار شدند.

حقیقی گفت: ارتباط مردمی استاندار با مردم هر ۲ هفته یک بار و هر هفته نیز در ارتباط مستقیم ۳ نفر از مدیران کل استان به همین صورت با مردم استان انجام می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.