حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » اورژانس زنجان به یاری مصدومان تصادف جاده‌ای قزوین شتافت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، گفت: اورژانس این استان به یاری مصدومان ناشی از تصادف زنجیره‌ای در مسیر ضیاآباد تاکستان واقع در آزاد راه زنجان - قزوین، شتافت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: جواد مرادی افزود: عوامل اورژانس زنجان پس از اطلاع از وقوع تصادف رانندگی زنجیره‌ای و درخواست یاری رسانی، بلافاصله برحسب وظیفه ذاتی به منظور ارایه خدمات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه شتافتند.

وی با بیان اینکه ۶ دستگاه آمبولانس متعلق به اورژانس زنجان و چهار دستگاه آمبولانس آوای سلامت به مراکز مختلف درمانی این استان انتقال یافتند، اظهار داشت: ۲۸ نفر از ۶۱ مصدوم این حادثه رانندگی از سوی عوامل اورژانس زنجان و چهار نفر نیز توسط آمبولانس آوای سلامت زنجان، انتقال داده شدند.

مرادی افزود: این تصادف رانندگی زنجیره ای حوالی ساعت ۱۶:۵۰ عصر جمعه/۲۲ اسفند ماه/ به علت وقوع کولاک برف و عدم دید کافی رانندگان خودروها اتفاق افتاد که متاسفانه سه نفر از حادثه دیدگان نیز به علت شدت صدمات و جراحات وارده فوت کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.