حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » تصادف رانندگی در جاده های زنجان 3 قربانی گرفت

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع 2 فقره تصادف رانندگی در کمتر از 2 ساعت در آزاد راه زنجان - قزوین، 3 کشته برجا گذاشت.

...

کاوش نیوز: سرهنگ محمدعلی عظیمی افزود: ساعت 10 دقیقه بامداد امروز /یک خرداد/ در خط شمالی و کیلومتر 105 این مسیر ارتباطی یک دستگاه سواری پراید با قسمت عقب یک دستگاه خودروی سنگین برخورد کرد و راننده و سرنشین خودروی سواری که یک زن جوان و بچه 18 ماهه بودند به علت شدت صدمات و جراحات وارده فوت کردند.

وی اظهار داشت: راننده سواری پراید به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، مقصر حادثه شناخته شد و راننده خودروی سنگین نیز که به احتمال بسیار متوجه حادثه نشده، به مسیر ادامه می دهد.

عظیمی افزود: همچنین ساعت 1:30 بامداد امروز در خط شمالی و کیلومتر 26 این آزاد راه، راننده به دلیل نقص فنی کامیون در کنار جاده توقف کرده و به منظور رفع ایراد پیاده شده بود که در این حین یک دستگاه کامیون دیگر سر رسیده و با وی برخورد کرده و حادثه تلخی را رقم می زند.

وی ادامه داد: در این حین یک دستگاه کامیون دیگر نیز با این کامیون ها برخورد می کند و در ادامه یک دستگاه اتوبوس نیز که با 9 مسافر از تهران عازم مهاباد بود با آنها تصادف کرده و 2 نفر از مسافران آن مصدوم و به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل می شوند.

عظیمی افزود: راننده متوفی کامیون اولی به علت عدم استفاده از علایم هشدار دهنده و راننده کامیون دومی نیز به دلیل بی توجهی به نقطه مقابل، به صورت 50 به 50 مقصر حادثه شناخته شدند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.