حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » ۹ طرح تعاونی در زنجان افتتاح می‌شود

۹ طرح تعاونی در زنجان افتتاح می‌شودمدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: همزمان با آغاز هفته تعاون، روز پنجشنبه/۱۳ شهریور/ ۹ طرح تعاونی این استان همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می‌رسند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: علی پاکمنش با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها ۲۷۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی تعاونی ها انجام شده است، افزود: ۶۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات برای اجرای این طرح ها به تعاونی ها پرداخت شده است. 

وی اظهار داشت: این ۹ تعاونی با ۳۰۵ نفر عضو، زمینه اشتغال ۱۴۰ نفر را فراهم کرده اند. 

پاکمنش گفت: طرح های قابل بهره برداری شامل پروژه های مسکن، گلخانه، مرغداری و استخر ورزشی است. 

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه چهار هزارو ۷۰۰ تعاونی در استان زنجان ثبت شده است، افزود: سال گذشته ۸۹ تعاونی جدید با یک هزار و ۳۰۰ عضو در استان تشکیل شد که در نتیجه تاسیس این تعاونی ها برای ۲ هزارو ۷۵۰ نفر فرصت شغلی فراهم شد. 

وی با بیان اینکه فرآیند اداری تاسیس و راه اندازی تعاونی ها از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی انجام می شود، گفت: این‌ سامانه به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir/ در دسترس متقاضیان و تعاونگران است. 

پاکمنش از برگزاری پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان در شهریور امسال همزمان با هفته تعاون خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای شناسایی و انتخاب الگوهای برتر بخش تعاون برگزار می شود. 

وی افزود: پس از بررسی مستتندات و اطلاعات ارائه شده، ۱۳ تعاونی به عنوان تعاونی برتر در استان شناسایی شده اند که در مراسمی از آنها تجلیل می شود. 

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۱۰ تعاونی از این استان نیز واجد شرایط حضور در مرحله ملی جشنواره تعاونی‌های برتر شناخته شدند که امیدواریم بتوانند موفقیت هایی را در این مرحله کسب کنند. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.