حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » عموم مردم به جامعه پزشکی اعتماد دارند

عموم مردم به جامعه پزشکی اعتماد دارندوزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نظرسنجی ها بیانگر آن است که عموم مردم به جامعه پزشکی اعتماد دارند و این موضوع افتخار بزرگی محسوب می شود.

...

کاوش نیوز: دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از برترین های دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: جامعه خدوم پزشکی همواره و در شرایط گوناگون مشغول خدمات رسانی به گروههای مختلف جامعه بوده و مردم نیز قدردان آنان هستند.
وی اظهار داشت: هم اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد و برای پیشبرد بهتر کارها در حوزه های مختلف به همکاری ، همدلی همگان و مسوولان نیاز داریم.
این مسئول خاطرنشان کرد: از آغاز دولت تدبیر و امید تاکنون 600 طرح مختلف در حوزه سلامت این استان با هدف ارائه خدمات بهینه و در راستای طرح تحول نظام سلامت به بهره برداری رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی زنجان نیز در این آیین گفت: در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 50 طرح با اعتبار 500 میلیارد ریال افتتاح می شود که نتیجه همت و همدلی کارکنان این واحد دانشگاهی بوده است.
دکتر پرویز قزلباش افزود: براین اساس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاوه بر افتتاح طرح های مختلف به مسائل فرهنگی، رفاهی، معیشتی و تفریحی کارکنان توجه جدی داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: این واحد دانشگاهی به عنوان قطب ششم کشوری در حوزه بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش قدم های خوبی را برداشته است.
همزمان با هشتمین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زنجان؛ مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره 18 زنجان با متراژ 486 مترمربع و هزینه تمام شده با تجهیز 15 میلیارد و 600 میلیون ریال افتتاح شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.