حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » خیران میبدی در یک اقدام جهادی خسارت 30 بزه‌دیده را پرداخت کردند

خیران میبدی در یک اقدام جهادی خسارت 30 بزه‌دیده را پرداخت کردند

به گزارش کاوش نیوز به نقل از تسنیم: علیرضا حسین بیگی اظهار داشت: خیران میبد اقدام به پرداخت خسارت به سی نفر از بزه‌دیدگان در پرونده‌های کیفری را بر عهده گرفتند.

وی گفت: افراد بزه‌دیده در این نوع پرونده‌ها شامل افرادی هستند که به علت وقوع جرایمی از قبیل تصادف، نفقه و سرقت مجرمان متقابل در آن متواری و یا شناسایی نشدند و خسارت و زیان هایی را متحمل شدند.

رئیس دادگستری شهرستان میبد اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر مردمی بودن برنامه‌های تحول قوه قضائیه و اهمیت مشارکت مردم، این اقدامات خداپسندانه در کمک و پرداخت خسارت به بزه‌دیدگان صورت گرفت.

حسین بیگی این اقدام را در راستایی حمایت از حقوق بزه‌دیدگان و تسکین آلام آنان دانست و تصریح کرد: اهداف مهم حمایت از بزه‌دیدگان کاهش پدیده‌های مجرمانه، بازسازی شخصیت بزه‌دیده و تامین خسارت‌های مادی و معنوی آنان است.

وی افزود: با پرداخت این خسارت‌ها علاوه بر کاهش زندانیان به دلیل رد مال با ارزش ناچیز، تعداد قابل توجهی از پرونده‌های کیفری قدیمی مختومه و در نهایت باعث چابکی بهتر اجرای احکام و تمرکز بیشتر بر پرونده‌های مهم خواهد شد.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.