حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » اسلام با شادی مخالف نیست، حریم ها در هنگام شادی حفظ شود

امام جمعه موقت میبد گفت: دین اسلام با نشاط و شادی مخالفتی ندارد اما باید در برگزاری آیین های مختلف و شادی های جمعی حریم ها و هنجارهای جامعه اسلامی رعایت شود.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه های نمازجمعه این هفته میبد در خصوص حاشیه های جشنواره حرکت و برکت در این شهرستان اظهار کرد: اسلام برای شادی ونشاط حریم هایی را بنا بر مصلحت جامعه، افراد و خانواده ها ترسیم کرده که نباید این حریم ها را کنار زد .
وی مدعی شد: در جشنواره حرکت و برکت از برخی خطوط قرمز عبور شد که این موضوع باعث نارضایتی شرکت کنندگان در جشنواره شد زیرا بعضی از صحنه های این جشنواره طبق نظر مراجع حرام بوده و انتظار از مسئولان دلسوز این است که فارغ از تعلقات دنیای، رفتارها را با نظر مراجع تقلید سنجیده و بر این مبنا عمل کنند.
حجت الاسلام کارگر همچنین با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین نامگذاری این روز را به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهداء شایسته خواند .
خطیب جمعه میبد از آغاز ثبت نام حوزه های علمیه خبرداد و با بیان اینکه دشمنان اصل اسلام را هدف گرفته اند، گفت: امروز همانند حرم نیاز به دفاع از مرزهای عقیدتی داریم و از خانواده ها انتظار می رود فرزندان مستعد خود را برای تحصیل درحوزه های علمیه ترغیب کنند.
در جشنواره حرکت و برکت که در هفته اخیر در شهرستان میبد برگزار شد، انجام برخی بازی های محلی با اعتراض بعضی شرکت کنندگان در این جشنواره مواجه شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.