حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » شهرداری بهاباد با کاشت ۲۵ هزار گل به استقبال نوروز رفت

شهرداری بهاباد با کاشت ۲۵ هزار گل به استقبال نوروز رفت

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا، حسن ابوالقاسمی بهابادی اظهار داشت: کاشت گلهای زینتی و فصلی در میادین و پارک‌های سطح شهر برای ایجاد چشم‌انداز مناسب، زیبایی منظر شهری، ایجاد نشاط و شادابی شهروندان و بهسازی محیط شهری است.

وی ادامه داد: همچنین تدارک رنگ ‌آمیزی بلوارها، میادین شهری و بهسازی آب ‌نماها برای زیبا سازی شهر با هدف استقبال از نوروز ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفته است.

ابوالقاسمی بهابادی تصریح کرد: تمام تلاش و توان خود را در راستای ایجاد و گسترش فضای سبز شهری انجام می‌دهیم و امیدواریم شهروندان نیز با تعامل و همکاری خود در ایجاد محیطی سبز و زیبا شهرداری را یاری کنند.

شهردار بهاباد با تاکید بر اهمیت و گسترش فضای سبز در شهر اظهار داشت: گسترش فضای سبز یک نیاز اساسی و امری ضروری در جامعه است.

وی ادامه داد: کاشت گل و گیاه اثرات مطلوبی در کاهش آلودگی هوا، تعدیل دما، افزایش رطوبت نسبی، تلطیف هوا و جذب گرد و غبار و بالا بردن شاخص های سلامت شهروندان دارد.

ابوالقاسمی با بیان اینکه این عمل بر حسب ضرورت ادامه دارد بیان کرد: ۱۵۰ میلیون تومان برای زیباسازی شهر در استقبال از نوروز هزینه شده که این بودجه از محل درآمد شهرداری اختصاص یافت.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.