حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه هلال احمر یزد

اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه هلال احمر یزد

کاوش نیوز: سید جواد میرحسینی افزود: با شیوع ویروس کرونا طرح ملی مسئولیت اجتماعی و نشاط جمعی که مختص ایام نوروز تدارک دیده شده بود در راستای حمایت روانی وتسهیل مدیریت کودکان ونوجوانان اکنون آغاز و  تا پایان اردیبهشت  ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: پرداختن به واکنش‌های روانی افراد در شرایط حساس جامعه با هدف عادی‌سازی واکنش‌ها و جلوگیری از بروز عوارضی که منجر به افت کیفیت زندگی فردی و اجتماعی و کاهش کارایی افراد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا یکی از پررنگ‌ترین اهداف فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان  اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه در آستانه ایام نوروز با موضوعات سلامت روان، نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها، کودکان و نوجوانان در فضای مجازی است.

میرحسینی خاطر نشان کرد: با مشارکت اعضای تیم سحر و سایر اعضای کانون های جوانان، دانشجویی و غیره گام های موثری در کاهش اضطراب، استرس و پیشگیری از این بیماری در کشور صورت خواهد گرفت تا از این طریق ضمن تقویت سیستم ایمنی افرادمانع انتشار بیشتر کرونا ویروس شوند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: پویش ملی با خانواده، پویش ملی لبخند ، ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی ، پویش ملی هلال آماده، جشنواره خاطره نویسی با عنوان ماه و قلم ، طرح ” آوای وطن “، جشنواره نقاشی دنیای رنگی من و قصه­گویی تلفنی "مهرگویان" (تلفن گویای رایگان) از جمله بخش هایی است که در این طرح ملی جهت اجرا در فضای مجازی برنامه ریزی شده است.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.