حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » مردم به توصیه پزشکان در پیشگیری از کرونا عمل کنند

کارشناس مذهبی گفت: توجه به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) نقش مهمی در آرامش و اطمینان درونی افراد در برابر مشکلات و راه برون رفت از بیماری کرونا دارد و سهم من تقویت آن و عمل به توصیه پزشکان است.

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی با شرکت در پویش « سهم من در مقابله با کرونا » افزود: تقویت بعد معنوی در کنار ابعاد مادی نقش مهمی در غلبه بر مسائل روحی و روانی و این بیماری دارد.

وی ادامه داد: در  بعد مادی کرونا  باید همه مردم به توصیه پزشکان و رعایت دقیق مسائل بهداشتی و درمانی توجه و عنایت خاص داشته باشند و لحظه‌ای نسبت به آنها کوتاهی نکنند.

مدرس حوزه علمیه یزد اظهار کرد: دعا و توسل صادقانه به ائمه اطهار (ع) در سختی‌ها و مصایب روزگار به خصوص اینگونه بیماری‌ها نقش مهمی در مبارزه و شکست آنها دارد.

فخرالدینی بیان کرد: در کنار دعا و توسل باید مردم همواره توصیه کادر درمانی را که شجاعانه و با ایمان و اخلاص تمام در خدمت بیماران هستند، دقیقا رعایت کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: دوری از محل‌های آلوده و شرکت نکردن در برنامه‌های جنبی در کنار رعایت بهداشت فردی و جمعی لازمه مبارزه عملی و عینی با بیماری کروناست.

عضو شورای فرهنگ عمومی یزد بیان کرد: ملت ایران تاکنون با درایت و همدلی بر بسیاری مشکلات فرهنگی و اجتماعی غلبه کردند و باید در این ارتباط هر فردی به سهم خود مشارکت جدی داشته باشد.

فخرالدینی همچنین به اهمیت رعایت مقررات کشور عمل به توصیه‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به عنوان یک تکلیف حساس ملی و انسانی در شرایط کنونی سفارش کرد.

همچنین سخنگوی ستاد پیشگیری مقابله با کرونا در استان یزد گفت: تعداد مبتلایان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۳۲۶ نفر رسید که از این تعداد آزمایش ۳۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مثبت اعلام شد .


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.