حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر شناسایی و رفع موانع تولید

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر شناسایی و رفع موانع تولیداستاندار آذربایجان شرقی گفت: موانع و مشکلات تولیدی و فضای کسب و کار از سوی اتاق بازرگانی باید شناسایی و رفع شود.

...

کاوش نیوز: مجید خدابخش در سی و هشتمین جلسه شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی تبریز افزود: اتاق بازرگانی به عنوان یک سازمان رسمی بخش خصوصی باید مقررات و ضوابطی را که مانع تولید می شود شناسایی کرده و برای اصلاح به مراجع ذیربط پیشنهاد دهد.
وی اظهار کرد: اگر بانک‌ها و واحدهای تولیدی مشکل دارد باید این مسائل و مشکلات در جلسات ستاد تسهیل طرح و رفع شود.
استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: بیشتر مواردی که در گذشته در شورای گفت‌ و گوی استان طرح شده خارج از اختیارات این شورا بوده است.
خدابخش با بیان اینکه در راستای بهبود فضای کسب‌ و کار توجه به تغییرات قیمت ارز از موارد مورد توجه شورای گفت و گو است، ادامه داد: در این خصوص باید شورا پیشنهادهای عملی با حداقل عوارض را به مسئولان ذیربط ارایه دهد.
وی با اشاره به جرایم بانکی واحدهای تولیدی گفت: واحد بدهکار باید به بانک مراجعه و بدهی خود را تعیین تکلیف کند تا وجه التزام 6 درصد نیز در نهایت عملیاتی شود.
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در ادارات ماده و تبصره‌های اضافی و غیرضرور زیاد است که باید نسبت به شناسایی و رفع آن ها اقدام کرد.
خدابخش با بیان اینکه هر دستگاه سه مانع و مشکل پیش روی تولید را اعلام کند تا رفع شود، افزود: اگر از هر دستگاه سه مشکل رفع شود 80 درصد مشکلات رفع می شود.
در این جلسه پیشنهادهای مرتبط با فضای کسب و کار و مشکلات برگزاری مناقصات توسط دستگاه‌های اجرایی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بررسی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.