حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » بیشترین فوتی کرونا در دماوند به علت بیماری زمینه‌ای و دیابت است

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند با تاکید بر چکاپ دوره ای و تزریق واکسن همه اقشار گفت: بیشترین فوتی های کرونا در دماوند به علت بیماری زمینه‌ای و دیابت است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: حسن خیرخواه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان جهانی بهداشت روز ۱۴ نوامبر را به‌عنوان روز جهانی دیابت نامگذاری کرده است اظهار داشت: در کشور ما نیز امسال از ۲۲ تا ۲۸ آبان از سوی وزارت بهداشت به منظور آگاهی و اطلاع‌رسانی عمومی هموطنان درباره بیماری دیابت و تاکید بر اهمیت مراقبت در این بیماری به عنوان هفته ملی دیابت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه شعار هفته دیابت امسال «مراقبت دیابت، امروز بیشتر از همیشه» تعیین شده است گفت: همه افراد مخصوصاً افرادی که سابقه خانوادگی دارند، سالی یک بار میزان قند خود را چک نمایند تا از عدم ابتلاء به دیابت آگاه شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند عنوان داشت: متأسفانه بیشترین میزان مرگ ناشی از کرونا در بیماران دارای بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت روی داده است و در شرایط کرونا میزان مراقبت‌ها و ویزیت بیماران دیابتی کاهش پیدا کرده است لذا تاکید می‌گردد بیماران دیابتی که که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، در اولین فرصت جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.