حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » چهار هزار و ۹۹۰ شغل از ابتدای امسال در پاکدشت ایجاد شد

فرماندار پاکدشت گفت: این شهرستان با ایجاد چهار هزار و ۹۹۰ شغل، رتبه اول تعهد اشتغالزایی در هشت ماهه ابتدایی استان تهران را به خود اختصاص داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مهدی یوسفی جمارانی با اشاره به تحقق ۱۴۵ درصدی اشتغالزایی در سال جاری اظهار داشت: با ایجاد این میزان اشتغال از مجموع سه هزار و ۴۳۷ مورد تعهد شهرستان، بر اساس سامانه رصد، پاکدشت رتبه اول اشتغال بین شهرستان‌های استان تهران را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، میزان اشتغال در حوزه‌های مختلف شهرستان پاکدشت به بیش از ۱۶۰ درصد از تعهد ارائه شده می‌رسد.

فرماندار پاکدشت افزود: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و کارگروه اشتغال استان تهران، شهرستان ری با ایجاد اشتغال برای چهار هزار ۹۹۰ نفر در شش ماهه اول، رتبه نخست و جایگاه عالی در بین شهرستان های استان تهران را کسب کرده بود.

وی اظهارداشت: جلسات ستاد تسهیل به صورت مستمر و هفتگی در محل واحدهای صنعتی برگزار و با راه‌اندازی کلینیک صنعت، مسائل و مشکلات صنعتگران با استفاده از ظرفیت‌های خارج از دولت و ارتباط بین صنعت و دانشگاه بر مبنای کار کارشناسی و نیازسنجی حل می شود.

جمارانی افزود: سال گذشته با همیاری و هم افزایی مسئولان، از مجموع یکهزار و ۵۲۳ اشتغال تعهد شده، این شهرستان با ایجاد ۲ هزار و ۹۹۰ فرصت‌ شغلی، بیش از تعهد خود، ظرفیت و فرصت شغلی ایجاد و در استان تهران و سامانه رصد رتبه ممتاز را کسب کرد.

وی با اشاره به استقرار بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در پاکدشت اظهار داشت: این شهرستان با بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی فعال در سه شهرک صنعتی مصوب دولتی، یک شهرک صنعتی خصوصی و چهار لکه یا منطقه صنعتی ۲۰ درصد اشتغال صنعتی شهرستان‌های استان تهران را در خود جای داده است.

فرماندار پاکدشت با اشاره به این‌که ۸۰ درصد گردش مالی شهرستان در حوزه صنعت شکل می‌گیرد، افزود: به دلیل کیفیت بالای تولید، اغلب محصولات تولید شده در این شهرستان به بیش از ۶۰ کشور صادر می‌شود.

وی ادامه داد: با حرکت در مسیر تحقق سند چشم انداز ۱۴۰۴ در نظر داریم با استفاده از ابتکارها و راهکارهای جدید به عنوان یک عامل موثر در پیشرفت، اقتصاد شهرستان را از ۲ درصد کنونی دست کم تا ۴۰ درصد کل استان ارتقا دهیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.